اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تغییر در کادرپزشکی پرسپولیس با تصمیم گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته در بخش کادر پزشکی تغییری ایجاد کند.

تغییر در کادرپزشکی پرسپولیس با تصمیم گل‌محمدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کادرفنی تیم پرسپولیس در این روزها که لیگ برتر در حال برگزاری است و تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است، تصمیم گرفته در بخش پزشکی تغییر ایجاد کند.

یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته مقدمات حضور یک فیزیوتراپ دیگر در تیم مهیا شود. سرمربی سرخپوشان حتی فرد مورد نظر خود را هم به باشگاه معرفی کرده و حتی از مسئولان تیم خواسته برای سفر به قطر برای این فیزیوتراپ هم روادید گرفته شود تا در نهایت در موعد مقرر برای سفر تصمیم گیری کند از بین فرد جدید و میثم علیپور فیزیوتراپ فعلی، کدام را به این سفر ببرند.

یحیی گل محمدی که پیش از این در تیم های تراکتور و شهرخودرو با علی اعظم به عنوان فیزیوتراپ کار کرده، اکنون می خواهد او در کنار پرسپولیس باشد. البته اعظم در حال حاضر با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد و باید تکلیف این قرارداد مشخص شود.

اما شاید این سوال پیش آید که چرا سرمربی این تیم در آستانه سفر به قطر و همچنین در شرایطی که لیگ دو هفته ای است آغاز شده چنین تصمیمی گرفته است و تغییر در اعضای تیم در این شرایط شاید منطقی نباشد اما ظاهرا یکسری مسائل کاری باعث شده تا سرمربی سرخپوشان در تصمیم خود مصمم شود و همین موضوعات کاری که رضایت کادرفنی پرسپولیس را برآورده نکرده باعث شده تا یحیی گل محمدی چنین خواسته ای از باشگاه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول