اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای ۱۰ هزار ماسک در راستای اجرای طرح ملی «سردارسلیمانی»

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ملایر از اهدای ۱۰ هزار ماسک در راستای اجرای طرح ملی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

اهدای ۱۰ هزار ماسک در راستای اجرای طرح ملی «سردارسلیمانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسین فارسی ظهر امروز در مراسم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با هدف  مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده‌محور، طرح گسترده‌ مشارکتی با عنوان طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» اجرا می‌شود که در این زمینه از همه ظرفیت‌ها و امکانات این شهرستان برای اجرای این طرح ملی استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای این طرح همکاری و ورود جدی داشته باشند و شرح وظایف آنها مشخص شود افزود: سپاه و بسیج ملایر با تمام توان در کنار دیگر دستگاه‌ها همچون شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، جمعیت هلال احمر، جامعه طلاب و روحانیون و دیگر مجموعه‌ها پای کار است و گروه‌های تعیین شده آمادگی لازم برای اجرای این طرح را دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر افزود: در راستای اجرای طرح پایش و غربالگری مبتلایان بیماری کرونا به صورت خانه به خانه (طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در شهرستان، تعداد ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان بهداشتی سه لایه تقدیم فرماندهی قرارگاه اجرای طرح شد.

وی اهدای این تعداد ماسک را در راستای تامین تجهیزات و دیگر ملزومات اجرای صحیح طرح پایش خانه محور در شهرستان ملایر عنوان و تصریح کرد: بسیجیان جان بر کف ملایر با مشارکت ارزنده خود، نقش مهم و محوری در اجرای این طرح خواهند داشت.

فارسی از عموم مردم ملایر خواست، ضمن رعایت فاصله اجتماعی و حضور مستمر در منازل، با کارشناسان و مجریان این طرح، نهایت همکاری ممکن را داشته باشند.

انتهای پیام/89013/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول