اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳.۵ میلیون دانش‌آموز گوشی هوشمند ندارند/ توزیع ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به آموزش مجازی دانش‌آموزان در زمان کرونا گفت: سه میلون و ۵۰۰ هزار دانش آموزان از داشتن تبلت و گوشی هوشمند برای دریافت آموزش‌های مجازی محروم هستند اما نداشتن به مفهوم محرومیت از آموزش نیست.

۳.۵ میلیون دانش‌آموز گوشی هوشمند ندارند/ توزیع ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور صبح امروز در رزمایش کمک مؤمنانه که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تحت عنوان پویش همکلاسی مهربان در بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی در راستای کمک و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک‌های مؤمنانه از تیرماه سال جاری دو پویش آغاز شد که پویش اول با کمک و همراهی دانش‌آموزان با نام «همکلاسی مهربان» با هدف تأمین نوشت افزار ایرانی اسلامی برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای چنین اقدامی خرید کالای ایرانی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند است، گفت: از تیرماه تاکنون ۲۵۳ هزار بسته لوازم التحریر توسط دانش‌آموزان در قالب پویش «همکلاسی مهربان» تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته است. 

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه حدود سه میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور از داشتن تبلت و گوشی‌ هوشمند محروم هستند، ادامه داد: هدف ما این است با اجرای رزمایش کمک‎های مؤمنانه که در قالب پویش «همکلاسی مهربان» راه افتاده است، ابزارهای آموزشی برای این دانش‌آموزان تهیه و اهداء کنیم.

باستان با بیان اینکه این دانش‌آموزان در ایام شیوع کرونا از آموزش محروم نیستند، تصریح کرد: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است چندین روش از جمله تلویزیون، برنامه شاد، فضای مجازی و سایر نرم‌افزارها برای آموزش وجود دارد که توسط وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول