اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: افتتاح بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده/ هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده است

استاندار تهران گفت: بیمارستان‌های شهریار و شهرقدس آماده افتتاح هستند و بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

استاندار تهران: افتتاح بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده/ هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد:‌ در این شرایط سخت حتی یک واحد تولیدی در استان تهران تعطیل نشد.

وی گفت: مهم‌ترین موتور محرک شهرک‌های صنعتی تأمین زیرساخت‌هایی نظیر آب و برق است که باید با مشارکت بخش خصوص این کار انجام بگیرد.

استاندار تهران با اشاره به رشد طرح‌های مختلف عمرانی در استان تهران عنوان کرد: طرح‌های قابل افتتاح در این استان چشمگیر است؛ بیمارستان‌های شهریار و شهرقدس آماده افتتاح هستند و بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

فعالسازی ۱۲۹ واحد راکد در استان تهران

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان تهران انجام شده از فعالسازی ۱۲۹ واحد راکد در استان تهران خبر داد.

وی به میزان سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و یادآور شد: ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان شده و این میزان رشد نشان دهنده اقدامات بسیار امید بخش است.

استاندار تهران تصریح کرد: فعالیت‌های انجام گرفته شهرک‌های صنعتی در این شرایط سخت اقتصادی بسیار امیدوارکننده است.

سلب پروانه معادن در صورت عدم بهره‌برداری

محسنی بندپی با اشاره به سلب پروانه معادن در صورت عدم بهره‌برداری ظرف یک ماه از افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی استان تهران خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید هم اکنون شاهد افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی هستیم و میزان نرخ بیکاری نیز رو به کاهش است.

وی همچنین تأکید کرد: معادنی که دارای پروانه بهره‌برداری از شورای معادن استان هستند در صورت عدم بهره‌برداری ظرف یک ماه سلب پروانه می‌شوند.

استاندار تهران عنوان کرد: در سال جهش تولید و به ویژه در شرایط کرونا حمایت از واحدهای تولیدی اهمیت مضاعفی دارد، موضوعی که در استان تهران به شکل جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول