اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شناسایی 258 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان/فوت 9 بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 258 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

شناسایی 258 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان/فوت 9 بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

 فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 637 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: در حال حاضر در سنندج 401 نفر، سقز 47 نفر، مریوان 55 نفر، قروه 38 نفر، بیجار 21 نفر، کامیاران 31 نفر، دیواندره 8 نفر، بانه 29 نفر، دهگلان 4 نفر و سروآباد 3 نفر به دلیل ابتلای به کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش ویژه (آی سی یو) را ۱۱۲ نفر اعلام کرد.

رضاعی از مرگ 9 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 895 نفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 330 نفر در سنندج، 156 نفر در سقز، 65 نفر در قروه، 62 نفر در کامیاران، 78 نفر در بانه، 53 نفر در دیواندره، 42 نفر در بیجار، 92 نفر در مریوان، 15نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد بر اثر ابتلای به ویروس کرونا جان ‌‌‌‌‌‌باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول