اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هدفمندسازی واردات به حمایت از تولید داخل منجر می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمندسازی واردات پیش زمینه‌ای برای اتخاذ سیاست‌های حمایتی از تولید داخل است.

هدفمندسازی واردات به حمایت از تولید داخل منجر می‌شود

هادی بیگی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دیدار خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مدتی است موضوع حمایت از تولید داخل در دستور کار بنده است و جلسات متعددی با سازندگان کالای داخلی  و کارشناسان گذاشته و به نتایجی رسیده‌ام.

وی افزود: در جلسه‌ای که  با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتم از جمله مواردی که مطرح شد بحث هدفمند کردن  واردات بود که کالایی که وارد می‌شود چه کاربردی داشته و بناست که در کجا استفاده شود و  آیا امکان تولید به صرفه این کالا در داخل وجود دارد یا خیر؟

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفمندسازی واردات پیش زمینه‌ای برای اتخاذ سیاست‌های حمایتی از تولید داخل است و از آن جا که سابق بر این در این خصوص با وزارت نفت و شرکت‌های تابعه توافقاتی داشته  مقرر شد وزیر صمت نماینده‌ای از طرف وزارتخانه معرفی کند تا با همراهی نماینده وزارت نفت کارها را جلو ببریم و  زمینه را برای تهیه طرحی منسجم و اجرایی که مورد توافق دولت و مجلس باشد فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بازدید از یکی از گمرک‌ها و همچنین سامانه تجارت وزارت صمت از برنامه‌های هفته بعد برای ادامه این کار است تصریح کرد: سیاست نگاه به درون و اتکای به توانمندی های داخلی سیاستی موثر در مسیر «خنثی‌سازی تحریم‌ها و غلبه بر آنها» است.

بیگی‌نژاد گفت: این سیاست در تقابل با سیاست شکست خورده‌ای است که راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها می‌جوید و چشم به دست بیگانگان برای رفع تحریم‌ها دارد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول