اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر و رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با سال روز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

دبیر قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده است و خود را مؤظف می‌داند هم مأموریت اصلی و هم این مأموریت خدمت‌رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی اضافه کرد: امروز نه تنها در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور هم توزیع کمک‌های مؤمنانه، توزیع و توزیع جهیزیه، مسکن مددجویی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حال اجرا است.

مشاور فرمانده سپاه، اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر را مردم پسند عنوان کرد و از مسؤولان سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قدردانی کرد.

این آیین هم‌زمان با سراسر کشور و به صورت تصویری با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

این آیین در قالب یک ویژه برنامه تلویزیونی به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های سراسری یک، دو و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول