اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ دستگاه گوشی بین دانش‌آموزان نیازمند تهرانی

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۳ هزار بسته معیشتی، ۶۰ میلیارد ریال وجه نقد ، ۱۲هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ دستگاه گوشی هوشمند بین دانش‌آموزان نیازمند استان تهران و خانواده‌های آن‌ها توزیع شده است.

توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ دستگاه گوشی بین دانش‌آموزان نیازمند تهرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، هادی حفیظی مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران صبح امروز در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه که تحت عنوان پویش همکلاسی مهربان در بقعه شیخ صدوق(ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ادامه مراحل قبلی، پویش همکلاسی مهربان را به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران اجرا کردیم.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در دوران شیوع کرونا گفت: تاکنون بیش از ۳۳ هزار بسته کمک معیشتی و ۶۰ میلیارد ریال وجه نقد در سطح مدارس استان تهران بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران ادامه داد: همزمان با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، در راستای محرومیت زدایی دانش آموزان، ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز تهیه و بین دانش‌آموزان استان تهران توزیع شده است.

حفیظی با اشاره به آموزش فضای مجازی و نیاز دانش‌آموزان به گوشی هوشمند تصریح کرد: پویش جدیدی تحت عنوان «نذر هوشمند» راه‌اندازی شده که در این پویش گوشی و تبلت تهیه و به دانش‌آموزانی که از این امکانات بی‌بهره هستند، اهداء می‌کنیم و در راستای آن تا امروز ۵۰۰ دستگاه گوشی هوشمند توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی دانش‌آموزان بسیجی منجر به این می‌شود که بخشی از مشکلات این بحران اخیر التیام پیدا کند و مرتفع شود که امروز هم مثل همیشه بسیج در کنار مردم بوده و با تمام توان برای حل مشکلات کشور پای کار آمده است که در رزمایش امروز نیز ۳ هزار بسته نوشت افزار در سطح شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول