اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ویزیت بیماران مناطق محروم با کمک “تله مدیسین” درگچساران+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، پایش بیماران و شناسایی نیازهای آنان با سیستم از راه دور و تامین نیاز درمانی برای اولین بار در استان در شهرستان گچساران راه‌اندازی شد.

ویزیت بیماران  مناطق محروم با کمک “تله مدیسین” درگچساران+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به مناسبت هفته بسیج پایش بیماران و شناسایی نیازهای آنان با سیستم از راه دور و تامین نیاز درمانی آنها با گروه های جهادی ، تخصصی پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت(طرح یاسر) در دستور کار موسسه خدمات درمانی بسیجیان قرار گرفت که اولین نقطه آن در شهرستان گچساران افتتاح شد.

موسسه خدمات درمانی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و جهت خدمت رسانی به شهروندان گچساران و دسترسی آسان ‌و سریع به پزشکان متخصص، اقدام به راه اندازی ‌ونصب سیستم ((تله مدیسین)) یا همان پزشکی از راه دور در مرکز درمانی شهدای بسیج این شهرستان کرد.

این سیستم به صورت صوتی و تصویری بوده و بر اساس برنامه ابلاغی پزشکان متخصص ‌ونیاز درمانی بیمار هماهنگی لازم انجام گرفته که همزمان بیمار می‌تواند با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرده و ‌توسط پزشک معالج نیز ویزیت شوند، بنابراین در کنار بیمار هم یک نفر پزشک عمومی حضور دارد که دستورات درمانی پزشک متخصص را در مرکز درمانی اجرا می کنند.

لازم به ذکر است، انجام خدمات در این طرح برای بیماران مناطق کم برخوردار شهرستان  به صورت  رایگان صورت می گیرد.

به گزارش فارس، درمانگاه شهدای بسیج گچساران با زیر بنای یکهزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع در بلوار گلستان (نبش گلستان ۴) ساخته شده که این مرکز هم دارای بخش های عمومی ، تخصصی ، دندانپزشکی، آزمایشگاه ، سنوگرافی، رادیولوژی ، فیزیوتراپی، خدمات پرستاری و داروخانه است که از لحاظ تجهیزات و فضای بسیار خوب و مناسب و در خور شان مردم ساخته شده و در حال ارائه خدمات در بخش های فعال است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول