اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحویل 11 واحد مسکونی محرومان در فریدونکنار

فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار از احداث ۳۰ واحد مسکونی برای محرومان در سال جاری خبر داد و گفت: با توافق جهادگران بسیج سازندگی سپاه و همکاری کمیته امداد امام خمینی ، ۱۱ واحد مسکونی در مراحل آماده‌سازی و ساخت قرار دارند.

تحویل 11 واحد مسکونی محرومان در فریدونکنار

سرهنگ محمد برمر فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار در حاشیه آیین افتتاح یک واحد مسکن محرومان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این شهرستان اظهار کرد: این واحد مسکونی در منطقه کم‌برخوردار روستای حسین‌آباد بخش دهفری شهرستان فریدونکنار همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با همت خیران بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی فریدونکنار احداث و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در راستای محرومیت‌زدایی جهادگران بسیج سازندگی شهرستان فریدونکنار در یک سال گذشته ۱۰ واحد مسکونی ساختند، افزود: این واحدهای مسکونی ۵۵ و ۹۰ متری بوده و برای محرومان و مستضعفان به‌ویژه در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی با حمایت خیرین نیک‌اندیش احداث شده است.

فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار با اشاره به اینکه با رویکرد محلات آسیب دیده و کم‌برخوردار برای ساخت مسکن محرومان در فریدونکنار اقدام می‌شود، تصریح کرد: مناطق کم‌برخورداری همچون روستای حسین آباد، محله اسدی و فیروزآباد در محوریت اقدامات جهادگران بسیج سازندگی سپاه این شهرستان قرار دارند.

وی از احداث ۳۰ واحد مسکونی برای محرومان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: با توافق جهادگران بسیج سازندگی سپاه و همکاری کمیته امداد امام خمینی، ۱۱ واحد مسکونی در مراحل آماده‌سازی و ساخت قرار دارند.

برمر با تاکید بر اینکه هزینه‌های مربوط به ساخت واحدهای مسکونی محرومان در شهرستان فریدونکنار با همت خیرین محرومیت‌زدایی بسیج و کمیته امداد تامین می‌‌شود، گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت و ساز هر واحد مسکونی با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ساخته و تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۲۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول