اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی: هیچ فشاری از سمت باشگاه روی من نیست/ مشکل فرجی هنوز حل نشده است

سرمربی شهرخودرو با تاکید بر اینکه تعطیلی بازی هفته گذشته به تیم شهرخودرو آسیب زد، گفت: ۷۰ درصد از تیم‌های لیگ برتری مشکل زمین دارند و از این مسئله رنج می برند.

رحمتی: هیچ فشاری از سمت باشگاه  روی من نیست/ مشکل فرجی هنوز حل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی رحمتی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: باتوجه به این‌که بازی هفته قبل ما یک روز به تعویق افتاد، با سازمان لیگ نامه نگاری کردیم و درخواست داشتیم یک روز بازی عقب بیفتد تا بچه‌های ما ریکاوری بیشتری داشته باشند اما متاسفانه این همکاری صورت نگرفت. ما وقت مناسبی برای ریکاوری بازیکنان و تمرین مناسبی برای بازی نداشتیم.

وی درباره بازی با نفت آبادان ادامه داد: فردا با یک تیم خوب، با ریشه، مردمی و پرطرفدار بازی داریم که کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. خودمان را آماده یک نبرد سخت کردیم و سعی کردیم در این مدت کوتاه به لحاظ روحی و بدنی تیم را ریکاوری کنیم و به بازیکنان بگوییم بازی خیلی سختی پیش رو دارید. ما به سه امتیاز بازی خیلی نیاز داریم و بچه‌های ما هم در شرایط خوبی قرار دارند و آماده بازی فردا هستند. ان‌شاءالله به لطف خدا و تلاش بازیکنان‌مان این سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به این سوال که باتوجه به رسیدن فصل سرما وضعیت زمین تمرین‌تان مناسب است یا خیر؟ گفت: باید از مجموعه شهرخودرو و شخص حمیداوی تشکر کنم چرا که زحمت کشیدند و قراردادی بستند تا در زمین شماره دو امام رضا(ع) تمرین کنیم. شرایط ما خیلی عالی است و مشکلی از این بابت نداریم.

او درباره هدف شهرخودرو در لیگ بیستم عنوان کرد: انسان باید واقع بین باشد. ما یک برنامه سه ساله را به شهرخودرو ارائه کردیم. از فصل گذشته چندین بازیکن خوب ما جدا شدند و سعی کردیم تمام بازیکنانی که جذب می‌کنیم جوان باشند و  با آن‌ها قراردادهای سه ساله بستیم. این نشان می‌دهد هدف شهرخودرو یک هدف سه ساله است. تا هفته سوم و چهارم تیم‌ها در موقعیت شناخت از همدیگر قرار دارند اما خوشبختانه در هفته اول بچه‌های ما خیلی خوب شروع کردند و نتیجه خیلی خوبی را کسب کردیم.

رحمتی اضافه کرد: اما در هر صورت آن تعطیلی لیگ خیلی به ما ضربه زد و باعث شد چند تغییر داشته باشیم. همه چیز باهم باعث شد تا باخت در هفته‌ دوم برای ما اتفاق بیفتد اما من می‌گویم هیچ فشاری روی بازیکنان نیست و هیچ فشاری هم از طرف باشگاه روی من نیست که دنبال جایگاه بالای جدول باشیم. یک برنامه سه ساله و یک هدف بلند مدت را تنظیم کردیم که ان‌شاءالله رفته رفته به آن هدف نزدیک می‌شویم.

او درباره غایبان شهرخودرو گفت: قاسمی نژاد در کنار تیم حضور دارد و تمرینات گروهی‌اش را شروع کرده است. فرشاد فرجی مشکل سربازی دارد که هنوز مشکلش حل نشده و مهربان نیز در تمرینات مصدوم شد اما فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی داشته باشد. به جز فرشاد فرجی دیگر بازیکنان ما در کنار تیم حضور دارند.

سرمربی شهرخودرو درباره اتفاقات بازی گذشته این تیم مقابل پیکان تصریح کرد: در فوتبال ایران بیشتر از هر چیزی مشکل سخت افزاری داریم. هفتاد درصد از تیم‌های لیگ برتر مشکل زمین تمرین دارند و از این مساله رنج می‌برند. ما هم خداراشکر دو هفته‌ای است که از این بابت به آرامش رسیدیم و خیلی از تیم‌ها زمین مناسب برای برگزاری مسابقه هم نداشته‌اند. با بازیکنان صحبت کردیم که هر کدام از این اتفاقات پیش آمد، دیگر حواشی بازی قبل برای ما اتفاق نیفتد.

او اضافه کرد: هر حرفی که من بزنم برداشت‌های متفاوتی از آن می‌شود. من منظورم از بازی جوانمردانه انجام ندادن این نبود که برخورد جدی انجام شود و کسی کار نکند.وقتی دو بازیکن در زمین سر به سر می‌شوند، داور مسابقه سریع سوت می‌زند. اگر از دید داور مسابقه پنهان بماند، خود بازیکن معرفت می‌گذارد و توپ را به بیرون می‌زند اما این‌که  از سمت دروازه ما توپ برسد به دروازه‌بان حریف و او با تمارض خودش را به زمین بیاندازد ماجرای دیگری است.

رحمتی درباره حواشی کنار زمین که برای مربیان به وجود می‌آید گفت: مربیان خوبی روی نیمکت ما حضور دارند و کسانی که روی نیمکت ما هستند سابقه فوتبالی خوبی دارند. نگران به وجود آمدن حواشی نباشید و مطمئناً این اتفاق رخ نمی‌دهد. فقط در پایان می‌خواهم بگویم که طرفداران، ما و بازیکنان تیم را دعا کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز را کسب کنیم و به آن چیزی که هدف‌مان است برسیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول