اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظلومی: هواداران بازی با فولاد را فراموش کنند/استقلال مشکلی از بابت زمین تمرین ندارد+فیلم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و هواداران هم صبور باشند و دیدار هفته قبل را فراموش کنند.

مظلومی: هواداران بازی با فولاد را فراموش کنند/استقلال مشکلی از بابت زمین تمرین ندارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی قبل از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در مسابقه امروز سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایطی که هفته قبل به وجود آمد تلاش کردند تا برنامه های تاکتیکی را انجام بدهند، به بازیکنان استقلال گوشزد شده که تیم حریف را دست کم نگیرند. کادر فنی برنامه های لازم را طراحی کرده و امیدوارم امروز با بازی امروز رضایت خاطر هواداران به دست بیاید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص زمین تمرین این تیم عنوان کرد: این مشکل را ما نداشتیم بلکه همه تیم ها داشتند. البته مشکلی نبود و ما همه چیز را برای تیم فراهم کردیم. بهترین محل برای تمرین زمین چمن ورزشگاه غدیر بود. خوشبختانه ما زمین تمرین داریم، هم مجموعه انقلاب در اختیار است، هم زمین شماره 2 آزادی و هم اینکه مسئولان باشگاه با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق رسیده اند.

مظلومی خاطرنشان کرد: تازه مسابقات آغاز شده و زمان کمی است که این کادر فنی کارش را شروع کرده است. زمان می برد تا این کادر فنی برنامه های خود را پیاده کند و تیم جا بیفتد.هواداران هم صبور باشند و هفته قبل را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.

وی در خصوص وضعیت فرشید باقری و دیاباته گفت: این 2 هیچ مشکلی ندارند و در لیست تیم ما حضور دارند. اگر نیاز باشد کادر فنی از آنها استفاده خواهد کرد.

فیلم مصاحبه سرپرست استقلال را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول