اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه بسیج به مردم سمنان/ جهاد ادامه دارد

۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان هدیه بسیجیان به مردم مناطق محروم و دورافتاده استان بود که در هفته بسیج امسال در کنار ده‌ها خدمت دیگر ارائه شد.

۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی؛ هدیه بسیج به مردم سمنان/ جهاد ادامه دارد

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: «بسیج لشکر مخلص خداست»؛ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران این جمله ماندگار را در بیان اهمیت و جایگاه بسیج فرموده‌اند و امروز جریان سیال این خدمت در سراسر کشور به‌خوبی دیده می‌شود.

هفته بسیج یادآور جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید این مرز و بوم پرافتخار است که در طول عمر بابرکت این نهاد مردمی همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده‌اند.

بسیج همیشه در صحنه بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد و باید گفت بسیج با این ویژگی‌های ممتاز امروز به الگویی تمام‌عیار برای ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

اجرای ۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان می‌گوید: هر کسی در این نظام و انقلاب تفکر بسیجی و روحیه جهادی داشته و دلسوز نظام است و در حال فعالیت و خدمت بوده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، از نظر ما بسیجی است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج یادگار بزرگ امام راحل و نمایشگاه اخلاص، بصیرت و مجاهدت و نمادی از اقتدار و صلابت نظام و کشور است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: سال جاری به واسطه محدودیت‌های کرونایی، بالغ بر ۵۱۳ برنامه در قالب چهار هزار فعالیت به صورت مجازی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت.

دامغانی با بیان اینکه در این هفته ۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان افتتاح شد، گفت: در بحث رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه نیز اقدامات بسیار ویژه‌ای توسط بسیج و سپاه صورت گرفت و در حال حاضر، در تمام شهرستان‌ها اقلام جمع‌آوری‌شده در حال توزیع است.

وی عنوان کرد: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات در استان سمنان توزیع شد.

اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در بحث آزادسازی زندانیان، خرید لوازم‌التحریر و خرید تبلت برای دریافت آموزش‌های مجازی ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز توسط سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

دامغانی عنوان کرد: هم‌اکنون نیز طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مقابله با کرونا به صورت محله‌محور مبتنی بر پیشگیری، سلامت و کمک مؤمنانه و با تعامل با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان در حال اجراست.

وی اظهار کرد: بیشترین هماهنگی، هم‌افزایی و همدلی در حوزه‌های مختلف در استان به وجود آمده است که در حوزه سلامت نیز این مهم در حال رقم خوردن است که باعث امیدواری مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه نگاه ما در مجموعه سپاه و بسیج، هم‌افزایی با مجموعه استان و انتقال پیام وحدت و امید به مردم است، عنوان کرد: اصلی‌ترین جهاد ما امروز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و جهاد امیدآفرینی است.

۱۰۰ نفر از مدیران استانی در بسیج عضویت دارند 

حسن اسلامی‌راد، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان هم با بیان اینکه بسیج معجزه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امروز گروه‌های مقاومت منطقه با الگوبرداری از تفکر و روحیه بسیجیان ما، نجات‌دهنده مردم گرفتار کشورهای منطقه هستند.

وی افزود: بسیج همواره در مسائل و موارد کشور نجات دهنده و حلال مشکلات بزرگ بوده است و خواهد بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان اظهار کرد: اخلاص و پاکی از نشانه‌های بارز یک بسیجی است و هر جا که اقدام موثری صورت می‌گیرد، نشانه‌هایی از روحیه و تفکر بسیجی و جهادی موج می‌زند.

اسلامی‌راد گفت: بالغ بر ۱۰۰ مدیر استان در بسیج مدیران استان سمنان عضویت دارند که ملاک ما تفکر بسیجی و عملکرد این عزیزان است که می‌تواند راهگشا باشد.

نقشی بی‌بدیل در خدمات‌رسانی

امروز پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتاً کم‌نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول