اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فارس من/ آخرین وضعیت راه روستای آوین میانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: سال آینده باقی‌مانده راه روستای آوین میانه نیز آسفالت‌ریزی می‌شود.

فارس من/ آخرین وضعیت راه روستای آوین میانه

اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این روستا در بخش کندوان شهرستان میانه واقع شده و راه روستایی آن با توجه وصل شدن به چهار روستای دیگر، راه روستایی محوری محسوب می‌شود.

وی با تائید آسفالت‌ریزی این راه روستایی در سال 83 افزود: با توجه به موقعیت روستای یاد شده و حجم بالای تردد به‌خصوص در فصل تابستان با توجه به جغرافیای سبز و وجود باغات، این راه به مرور زمان دچار آسیب‌های جدی شده بود که آسفالت‌ریزی مجدد آن در دستور کار قرار گرفت.

علیزاده کل مسیر این روستا را 9 کیلومتر اعلام و یادآور شد: سال گذشته با مشارکت و همراهی خیری که متولد این روستا و ساکن تهران بود بخشی از آسفالت‌ریزی مجدد این راه صورت گرفت که در این عملیات 5 کیلومتر از کل 9 کیلومتر اشاره شده آسفالت‌ریزی مجدد و نوسازی شد.

علیزاده تاکید کرد: برای این عملیات و در حجم یاد شده 20 میلیارد ریال هزینه شد که 10 میلیارد آن توسط خیر مشارکت‌کننده و 10 میلیارد آن نیز توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تامین شد.

این مقام مسوول در حوزه حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی درباره 4 کیلومتر از مسیر باقی‌مانده از این راه روستایی نیز متذکر شد: با توجه به شروع فصل سرما آسفالت‌ریزی قسمت‌های باقی‌مانده متوقف شده و ادامه آن در فصل کار سال آینده از سر گرفته خواهد شد.

وی در عین حال اضافه کرد: در مسیری که هنوز آسفالت‌ریزی در آن صورت نگرفته، لکه‌گیری و بازسازی صورت گرفته تا آسیب در این جاده را به کمترین حد ممکن تا زمان آسفالت‌ریزی کامل برسانیم.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری وضعیت نامناسب جاده روستای «آوین» میانه خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول