مدیرعامل کارخانه ذوبآهن: پشت تیم ایستادهایم
مدیران کارخانه و باشگاه ذوبآهن نشست مشترکی را با حضور سرمربی سبزپوشان برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه دیدار تیمهای پیکان و ذوب آهن جلسه مشترک هیات مدیره کارخانه ذوبآهن و باشگاه با حضور رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. در این جلسه مسائل مشترک دو هیات مدیره مورد بحث قرار گرفت و مصوباتی در چارچوب تعامل هر چه بهتر دو مجموعه به تصویب رسید. بررسی مباحث مالی و اداری و تیمهای ورزشی باشگاه ذوبآهن از موضوعات مهم این جلسه بود. پس از پایان جلسه، اعضای هیات مدیره کارخانه و باشگاه در محل تمرین تیم فوتبال حاضر شدند و یزدیزاده مدیرعامل کارخانه ذوبآهن در جمع بازیکنان اعلام کرد؛ از تیم فوتبال حمایت قاطع میکنیم و پشت تیم ایستادهایم. انتهای پیام/
15:24 - 25 نوامبر 2020