مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن: پشت تیم ایستاده‌ایم

مدیران کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن نشست مشترکی را با حضور سرمربی سبزپوشان برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه دیدار تیم‌های پیکان و ذوب آهن جلسه مشترک هیات مدیره کارخانه ذوب‌آهن و باشگاه با حضور رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. در این جلسه مسائل مشترک دو هیات مدیره مورد بحث قرار گرفت و مصوباتی در چارچوب تعامل هر چه بهتر دو مجموعه به تصویب رسید. بررسی مباحث مالی و اداری و تیم‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن از موضوعات مهم این جلسه بود. پس از پایان جلسه، اعضای هیات مدیره کارخانه و باشگاه در محل تمرین تیم فوتبال حاضر شدند و یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در جمع بازیکنان اعلام کرد؛ از تیم فوتبال حمایت قاطع می‌کنیم و پشت تیم ایستاده‌ایم. انتهای پیام/
ذوب آهن
15:24 - 5 آذر 1399

2 بازنشر
13 بازدید



1 پاسخ