اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک‌های مؤمنانه کرمانی‌ها در هفته بسیج/از آزادی زندانیان تا توزیع پوشاک

به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد.

کمک‌های مؤمنانه کرمانی‌ها در هفته بسیج/از آزادی زندانیان تا توزیع پوشاک

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع 400 دست البسه و کفش بین نیازمندان به همت بسیج خواهران عنبرآباد آغاز شد.

 سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد در این خصوص گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری همزمان با هفته بسیج مرحله سوم کمک‌های مومنانه در عنبرآباد  آغاز شد.

تهیه 400 دست البسه و کفش توسط بسیج خواهران عنبرآباد

وی با بیان اینکه کمک‌ها با تلاش بسیج خواهران تهیه شده است، افزود: این بسته ها شامل400 دست البسه و کفش برای کمک به نیازمندان کم برخوردار و خانواده‌هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، تهیه شده است.

فرمانده سپاه عنبرآباد عنوان کرد: برای تهیه این اقلام بالغ بر 50 میلیون تومان هزینه شده و در شهر و روستاها در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.

 آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد در زرند

 حجت‌الاسلام بلوچ‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در مراسم آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در همه دوران و عرصه‌ها بنا به شرایط و موقعیت و نیازی که جامعه به آن دارد، به‌خوبی  وارد میدان عمل می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای کمک مومنانه با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک 482 میلیون ریالی خیران و همکاری بسیج حقوق‌دانان، ناحیه مقاومت بسیج زرند و اداره زندان زمینه آزادی ۲زندانی در این شهرستان فراهم شد و این زندانیان به آغوش گرم خانواده خود باز گشتند.

دادستان زرند با قدردانی از کمک خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از مردم نیک‌اندیش این شهرستان خواست با  اهدای مبالغی از دارایی خود زمینه آزادی دیگر زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.

 اکبرکردی فرمانده سپاه زرند هم با تبریک هفته بسیج گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه به فرمان امام خامنه‌ای مبنی بر کمک به افراد بی‌بضاعت مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از اول هفته بسیج  در شهرستان آغاز شده و آزادی این دو زندانی با کمک خیران شهرستان و از محل جمع‌آوری کمک‌های مردم شهرستان زرند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را در شهرستان در برنامه داریم و دست یاری به سوی مردم خیر شهرستان دراز می‌کنیم.

کردی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و در شهرستان سپاه و بسیج جلوتر از همه در صحنه حاضر بوده و به کمک کادر درمان آمده‌اند و این کمک‌ها تا ریشه‌کن شدن این ویروس ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بیش از 7هزار بسته معیشتی، کمک مالی، درمانی به نیازمندان و اقشارآسیب‌دیده از کرونا اهداء شده  است.

حجت‌الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند بیان داشت: تقاضایی که از مردم داریم با توجه  به وضعیت بیماری کرونا به بدهکاران خود فرصت دهند.

 مراسم غبارروبی وعطرافشانی قبور شهدای زرند با حضورمسئولان شهرستان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی  به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 توزیع 2 هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سیرجان بین نیازمندان

علیرضا محمدی فرمانده مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی مستقر در سیرجان اظهار داشت: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی در ایام شیوع کرونا، به همت نیروی مرکز آماد و پشتیبانی دریایی سیرجان تهیه و بین اقشار نیازمند به مناسبت هفته نیروی دریایی و هفته بسیج توزیع شد.

وی افزود: در این مرحله دو هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و به همین مناسبت برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان شهرستان توسط مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی در سیرجان تهیه و توزیع شد.

در این مراسم از20 نفراز  بسیجیان خانواده‌های نیروی دریایی مستقر در سیرجان  و بسیجیان حوزه ناحیه مقاومت سپاه سیرجان به مناسبت هفته نیروی دریایی و هفته بسیج تجلیل شد.

انتهای پیام/3388/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول