اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: دستمزد داوران در لیگ برتر باید 500 میلیون تومان باشد/ سیدعلی 2 امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد

سرمربی تیم تراکتور گفت: فردا بعد از 2 تساوی به دنبال اولین پیروزی هستیم.

منصوریان: دستمزد داوران در لیگ برتر باید 500 میلیون تومان باشد/ سیدعلی 2 امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: به  تیم سپاهان اصفهان و محرم نویدکیا حضورشان را در تبریز خوش آمد می‌گویم و باشگاه سپاهان ارتباط نزدیکی با تیم تراکتور دارد و در این شرایط کرونایی امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای سپاهان باشیم و سعی می‌کنیم نهایت امکاناتی که از ما خواستند در اختیار این تیم بگذاریم.

وی افزود: در 2 بازی قبلی ما 2 امتیاز گرفتیم و امیدوارم برابر سپاهان اصفهان به اولین پیروزی تیم دست یافته و یک بازی فوق‌العاده انجام داده و اولی پیروزی تیم را جشن بگیریم.  

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: ما در دو هفته اول با سیستم 3 دفاعی بازی کردیم و از این سیستم عقب نشینی نخواهیم کرد. سیستم اصلی تیم 3-5-2 است و در مقطعی 3-4-3 خواهد بود، از بحث اولیه خارج نخواهیم شد و در روزهایی که تنها لیگ برتر از تلویزیون پخش می شود در هفته نخست با تمام احترامی که باشگاه و خود من به داوران داریم و با خودم این قول و قرار گذاشتم که اگر داوری توانست بازی را مدیریت کند، اما در قسمت‌هایی داوری اشتباه داشت، فقط  برای اینکه حقی از ما ضایع شده است، نکات را بگویم. در هفته اول برای تیم ما 2 پنالتی نگرفتند و نتایج در این لیگ پرفشار و فرسایشی، زیاد نبوده و یک پنالتی و 2 حرکت خوب می تواند جریان بازی را تغییر دهد. با تمام احترام به آقای سیدعلی که از داوران خوب کشور است، 2 امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد.

علیرضا منصوریان تصریح کرد: تیم های تراکتور و سپاهان باید دیده بشوند، زیرا جمعیت 30 میلیونی پشت تراکتور است و باید حق و حقوق ما باید دیده شوند. رفتم روی خط برنامه تلویزیونی گفتم یک بار دیگر تصویر را نشان بدهید و از زاویه دیگری فیلم بازی به نمایش گذاشته شود. نظر کارشناسان عوض شد و پنالتی صد در صد دقیقه 33  ما دیده نشد و  2 امتیاز تیم داوران به ما بدهکار شدند. علاقه ای هم نداریم این 2 امتیاز در بازی فردا داده شود و سپاهان قربانی شود. ما فقط می خواهیم حق و حقوق مان در جریان بازی داده شود و فعلا در جریان بازی به دلیل اشتباهات داوری 2 امتیاز عقب افتادیم و یاد بگویم در بازی مقابل نساجی آقای کرمانشاهی داور بازی بسیار خوبی داشت.

وی افزود: عدم نتیجه تیم به بدنسازی ربطی نداشت و شانس و موقعیت سوزی داشتیم. در بازی مقابل نساجی 6 بار فرصت گلزنی داشتیم و وقتی موقعیت سوزی می کنی به حریف این شانس را می دهی که بتواند شانس گلزنی داشته باشد و از اشتباه فردی بازیکن به گلزنی برسند.

سرمربی تراکتور گفت: ما از مرحله بدنسازی عبور کردیم و 2 هفته که تیم ملی فرصت داد، تمرینات خوبی داستیم. بزرگ‌تر‌های تیم مسعود شجاعی، دژاگه و احسان به تیم بازگشتند. آنها  بین 7 الی 7 و نیم کیلومتر در هر جلسه تمرینی می دوند و بازیکنان تیم کاملا آماده هستند.

منصوریان تصریح کرد: ما با دو مدل تیم بازی داریم، یکی تیم هایی که کاملا با فوتبال مالکانه بازی می کنند مانند سپاهان و دسته دیگر تیم هایی که دفاعی و عقب بازی می کنند که 2 هفته اول با این مدل تیم ها بازی داشتیم. چون هواداران خود که یار دروازدهم را نداریم، برای همین باید از تک موقعیت های خود استفاده کنیم و با یک گل هم شده به پیروزی برسیم. در بازی اول ما موقعیت سوزی کرده و به پیروزی نرسیدیم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد بازیکنان مصدوم و محرومش گفت: 2 بازیکن تیم ما سرماخورده و هنوز تست کرونایشان نرسیده که بدانیم کرونا گرفتند و یا سرماخوردگی معمولی. برای حفظ پروتکل های بهداشتی این 2 بازیکن یعنی تیکدری و مسلمی پور در قرنطینه نگه داشتیم و خانزاده هم در بازی مقابل نساجی به دلیل چمن مصنوعی مصدوم شد. او آمد ضربه بزند پایش به چمن گیر کرد.از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواهش می کنم که زمین نساجی را به خاطر سلامتی فوتبالیست ها به چمن طبیعی تبدیل کنند. نفر چهارم ما خرم الحسینی است که در گرم کردن در چمن مصنوعی آسیب دید.

وی ادامه داد: من سال ها از آقایان تاج و ساکت خواهش کردم مبلغ قرارداد داوران را بالا ببرند، نمی شود فوتبالیست ها برای یک فصل چند میلیارد بگیرند، اما داوران برای هر بازی یک الی دو میلیون تومان بگیرند. این در هیچ جای دنیا عرف نیست، بروند از فوتبال آلمان و ایتالیا الگو برداری کنند.

منصوریان اضافه کرد: از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواهش می کنم برای داوران قرارداد داشته باشند و حداقل قرارداد داوران در لیگ برتر باید 500 میلیون تومان باشد. بیایند حق و حقوق داوران را از تیم های به نسبت مساوی بگیرند. حقوق داوران باید مثل فوتبال حرفه ای باشد و نمی شود داوران کار دوم و یا سوم داشته باشند. بعضی از داوران ما مثل دکتر حیدری که پزشک است نیازی به پول داوری ندارد و به عشق داوری در فوتبال حضور دارد. 500 میلیون برای لیگ برتر، 300 میلیون برای لیگ یک و 150 میلیون برای لیگ دو در نظر بگیرند و شایسته سالاری باشد. هم به داوران توهین می شود هم مبلغ داوری کم است و اجازه مصاحبه هم ندارند و خودم برایم سوال است که چرا داوران با این پول قضاوت می کنند و حتما عاشق کار خود هستند.

منصوریان ادامه داد: خوش شانس نیستم زمانی هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفتم که شاهد خالی سکوهای ورزشگاه را شاهد هستیم و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین رفته و شاهد حضور تماشاگران تراکتور و شعار زیبای یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور پرچمی باشیم.

سرمربی تیم تراکتور خاطر نشان کرد: جا دارد از هواداران تراکتور تشکر نمایم که در نظرخواهی کنفدراسیون آسیا 43 درصد رای آوردند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول