اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید در ارتباط با موضوع معیشت مردم حرکت کنند.

مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید برای معیشت مردم تلاش کنند

فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت، اظهار کرد: نمایندگان از جنس مردم هستند و با مشکلات و کاستی‌های زندگی مردم آشنایی دارند، به همین دلیل آگاهی‌هایی که نسبت به مردم دارند طرحی را نمایندگان مجلس دنبال کردند تا حداقل معیشت و کمک‌هایی به مردم انجام بگیرد تا بتوانند خودشان از این سختی عبور دهند.

وی با بیان اینکه این امر مهم مصوبه دارد و قانون می‌خواهد تا تصویب شود، گفت: قبل از آن کارشناسی و جلسات هم‌اندیشی در این خصوص برگزار خواهد شد و پس از مطالعات دقیق و تأمین منابع در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید در ارتباط با موضوع معیشت مردم حرکت کنند و با توجه به اینکه تحریم و کرونا رخ داده و مشکلات عدیده‌ای را برای همه دنیا جامعه اسلامی ما به وجود آورده، وظیفه همه ما است که به اقشار آسیب‌دیده از کرونا کمک کنیم.

بشیری بیان کرد: مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مؤمنانه فرمودند کمک معیشتی یک ضرورت امروز جامعه است و باید به اقشاری که نیازمند مایحتاج زندگی‌ خود هستند و دچار مشکل شده‌اند کمک کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فضای جامعه و کشور در حال ورود به انتخابات ۱۴۰۰ است، همان‌طور که در قوه قضائیه یک فرد باکفایتی آمد و توانست تحول عظیمی در مبارزه با فساد در کشور ایجاد کند، مجلس هم با یک شور و حال دیگری آمد و کار را دنبال می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز می‌خواهم در انتخابات آینده با مطالعات عمیق‌تر داشته باشند چرا که باید کار را به کاردان سپرد تا بتواند مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول