اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان خوانسار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: در هفته بسیج پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خوانسار به ارزش هر سری 20 میلیون و 500 هزار تومان اهدا شد.

اهدای پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان خوانسار

محمد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوانسار  با اشاره به اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سال تشکیل بسیج در شهرستان خوانسار اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، راه‌اندازی پایگاه  ادارات  و  معرفی فرماندهان بسیج ادارات و توزیع ماسک رایگان میان خانواده نیازمندان شهرستان و افتتاح  طرح‌های بسیج سازندگی و دیدار با کادر درمانی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته بسیج از جمله مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب «سه دقیقه در قیامت» و ختم قرآن هر شب برای یک شهید به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در ۱۵ نقطه از شهر خوانسار قرارگاه سلامت محله محور در راستای مقابله با ویروس کرونا و با هدف فرهنگ سازی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در خوانسار گفت: امسال در شهرستان توسط این گروه‌ها ۲۲ عرصه محرومیت‌زدایی در قالب احداث، تکمیل و تعمیر مسکن نیازمندان انجام  و در هفته بسیج یک پروژه به صورت نمادین از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رحمانی گفت: به مناسبت هفته بسیج و همزمان با طرح سراسری آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان اصفهان ناحیه مقاومت بسیج خوانسار نیز با جمع‌آوری ۱۵ میلیون تومان از محل کمک خیرین به استان واریز و زمینه آزادی یک زندانی از ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در بند زندان خوانسار فراهم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار اظهار کرد: امسال تاکنون در دو نوبت در مجموع ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خوانسار اهدا شد که در نوبت نخست برای هر سری جهیزیه ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حساب استان واریز و مابقی تهیه کالا از سوی سپاه استان پرداخت شد.

وی  تصریح کرد: در هفته بسیج پنج سری جهیزیه به نوعروسان به ارزش هر سری ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا شد.

رحمانی افزود: کالاهای تهیه شده در این طرح ۲۲ نوع کالا از قبیل یخچال، جاروبرقی، فرش، گاز، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، پک فرهنگی، گاز، تلویزیون و سایر ملزومات خانگی از نوع ایرانی با هدف حمایت از تولید ملی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار  عنوان کرد: امسال تاکنون شش هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان تهیه و میان نیازمندان شهرستان خوانسار توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان و ۴۰۰ دست گان حفاظتی به کادر درمانی، توزیع شد، گفت: پنج تن برنج به قیمت دولتی هم در همین راستا میان محرومان توزیع شد.

رحمانی افزود: از ابتدای امسال تا هفته بسیج بالغ بر ۲۰۰ هزار ماسک و شش هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول