اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نارضایتی مردم خاش از طرح عجیب تخلیه کاربری تلفن های ثابت

قطع غیر منتظره تلفن‌های ثابت شهر خاش سبب نارضایتی مردم شد بگونه‌ای که برای پیگیری موضوع هر روز به اداره مخابرات خاش مراجعه می‌کنند ولی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و باید وجه اضافی بپردازند.

نارضایتی مردم خاش از طرح عجیب تخلیه کاربری تلفن های ثابت

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، قطع غیر منتظره تلفن های ثابت شهر خاش سبب نارضایتی مردم شد بگونه ای که برای پیگیری موضوع به اداره مخابرات خاش مراجعه می‌کنند.

با عنایت به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس شهر خاش استقبال از آموزش های غیر حضوری در مقایسه با ماه های گذشته قوت گرفت است اما تخلیه کاربری تلفن های ثابت دسترسی به اینترنت را در خانه برای دانش آموزان و معلمان مشکل ساخته است.

بنابر دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دریافت هرگونه وجه نقد از سوی اصناف ضروری در شهرها ممنوع اعلام شد برخی از خبازی های خاش با اعلام این که از دریافت پول نقد معذوریم اظهار داشتند که از چند روز گذشته بعلت تخلیه کاربری تلفن ثابت دستگاه هایPoz ثابت با مشکل جدی مواجه شده ایم.

برخی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز پس از قطع تلفن های ثابت از ارائه خدمات الکترونیکی به مردم با مشکل مواجه شده اند.

گفتنی است علت قطع و تخلیه کاربری تلفن های ثابت شهر خاش از زبان کارشناس مسوول مخابرات خاش در امور مشترکین وصول نشدن مطالبات و یا عدم استفاده از خطوط بوده است که این کارشناس با اظهار بی مسئولیتی، روند پاسخگویی به مردم را به مدیر اداره مخابرات که در خاش حضور نداشت محول کرد.

مدیر مخابرات خاش نیز روند پیگیری مشکل مردم خاش را به اداره کل مخابرات سیستان و بلوچستان محول کرد تا زنجیره‌ خالی کردن بار مسوولیت از شانه در خاش تکمیل شود.

مبالغی که در پی آن خطوط تلفن ثابت تخلیه کاربری و جمع آوری شده است عمدتاً از مبلغ ۵ هزار ریال تا ۱۰۰ هزار ریال متغیر بود.

همچنین تعیین مبالغی برای دایر کردن مجدد امیتاز  تلفن ثابت از دیگر اقدامات عجیب و غیر منتظره برای مردم بود که مورد نارضایتی و اعتراض واقع شد زیرا توجیهی مناسب و محکمه پسندی برای خرید دوباره امیتاز تلفنی که قبلاً تمامی حق و هزینه آن توسط مردم پرداخت شده است وجود ندارد.

میتوان گفت بخش عمده تخلیه کاربری مربوط به مشترکین خانگی و اصناف ضروری شهر است.

اداره کل مخابرات سیستان و بلوچستان می‌توانست با اکتفا به قطع موقت تلفن مشترکین بدهکار نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نمایند و با تخلیه کاربری و جمع آوری خطوط سبب نارضایتی مردم خاش نشود.

شایسته بود پیش تخلیه کاربری و سلب امتیاز مشترکین بدهکار از سوی مخابرات خاش اطلاع رسانی لازم صورت می‌گرفت که این عدم آگاه سازی ریشه در ضعف روابط عمومی اداره مذکور و نحوه مدیریت امور دارد.

فرماندار خاش: مشکل تخلیه‌ کاربری در حال پیگیری است

صاحب گل صالحی فرماندار خاش پیرو نارضایتی مردم در خصوص تخلیه و جمع آوری خطوط تلفن ثابت مشترکین به خبرنگار ما گفت: خطوط تلفن ثابت مشترکینی جمع آوری شده است که بیش از ۷ ماه بدهی قبلی خود را پرداخت نکرده اند.

وی افزود: پیگیری های لازم جهت رفع این مشکل در حال انجام است و در تلاشیم که  این مشکل با پرداخت بدهی قبلی مرتفع شود.

صالحی اذعان داشت: مردم در مواجه با مشکلات و صبر و حوصله داشته باشند تا روند پیگیری مشکلات انجام شود.

فرماندار خاش تصریح کرد: وصول بموقع مطالبات سبب افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات مطلوب تر خواهد شد.

برخلاف قول فرماندار خاش مبنی بر پیگیری مشکل مردم اما همچنان کارشناسان امور مشترکین اداره مخابرات با اظهار بی مسوولیتی نسبت به مشکل مردم کرده و خواستار پرداخت مبالغ تعیین شده هستند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول