اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

80 پروژه بسیج برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) از افتتاح ۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: ۳۰ واحد مسکن مددجویان، ۲۲ تعاونی مردم‌یار و اشتغالزا، ۵ کارگاه اشتغال‌زایی و ۱۳ پروژه آب رسانی کشاورزی ایجاد شده است.

80 پروژه بسیج برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس_لشکر سلیمانی‌ها؛  صبح امروز افتتاحیه پروژه‌های‌ بسیج به صورت ارتباط تصویری با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

در این افتتاحیه سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت هفته‌ی بسیج گفت: از ابتدای تشکیل سازمان بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شاهد رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیجیان بوده‌ایم که در محرومیت زدایی، سازندگی، علمی و پژوهشی، بصیرت افزایی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت چشم گیر داشته‌اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) از افتتاح ۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: ۳۰ واحد مسکن مددجویان، ۱۰ واحد تعمیری و تکمیلی توسط گروه‌های جهادی، ۲۲ تعاونی مردم‌یار و اشتغالزا، ۵ کارگاه اشتغال‌زایی و ۱۳ پروژه آب رسانی کشاورزی ایجاد شده است.

اکبری افزود: ساخت ۹۰۴ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه، تهیه ۷ هزار بسته معیشتی و ارسال به شهرستان‌های ده‌گانه و تهیه ۵۰ جهیزیه به کمک سازمان بسیج و فرمانده کل سپاه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته هستند.

وی با تشکر از بسیجیان خاطرنشان کرد: با درخواست رهبر معظم انقلاب از جوانان بسیجی، بسیجیان به میدان آمدند و در حال اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هستند تا با کمک پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت تا پایان آذر شاهد کاهش چشم‌گیر آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول