اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان توسط بسیج سازندگی

مسوول بسیج سازندگی استان خوزستان از توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توسط بسیج سازندگی در بین نیازمندان استان خبر داد.

توزیع ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان توسط بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی استان خوزستان در مراسم مرحله سوم کمک‌های مومنانه در خوزستان با تبریک ۵ آذر سال روز تاسیس بسیج مستضعفان و شجره طیبه بسیج، اظهار کرد: با توجه به اینکه این بیماری منحوس شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است و معیشت مردم به ویژه محرومان را با مشکل مواجه ساخته با یاری بسیجیان و جهادگران توانستیم بخشی از نیازهای مردم نیازمند را با کمک های مومنانه برطرف کنیم و از این موضوع خرسندیم.

وی افزود: در بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که  به ریاست فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) استان تشکیل شده است، شرایط ارزیابی شده و با یاری بسیجیان جهادی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، افراد نیازمند شناسایی و با کمک‌های جمع آوری شده از منابع مختلف، با رعایت کرامت  انسانی و شأن این عزیزان این بسته‌ها تقدیم به خانواده‌ها می‌شود که هدیه‌ای از طرف بسیجیان و سربازان مقام عظمای ولایت هستند.

مسوول بسیج سازندگی استان خوزستان گفت: در تمام مشکلات جامعه بسیج حضور فعال داشته و در کنار مردم و یاری دهنده آن ها است، بسیج در واقع همان نیروهای مردمی بسیجی هستند که کارهای خیرخواهانه انجام می‌دهند و در این شرایط بحرانی می‌طلبد که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

یونس زبیدی با اشاره به گام اول مرحله سوم کمک‌های مومنانه که امروز برگزار شد، تصریح کرد: در این رزمایش ۱۰۰ هزار کمک مومنانه تهیه شده توسط جهادگران بسیجی به ارزش سه میلیون ریال و در کل با اعتباری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال و در دو مرحله گذشته از این رزمایش، ۷۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است و تا پایان شکست ویروس کرونا، این نهضت بسیج و سپاه برای یاری محرومان و نیازمندان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول