اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

دکتر رضوان نورمند چالشتری، فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مرکز آموزشی و درمانی هاجر(ع) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد دکتر رضوان نورمند چالشتری که در مرکز درمانی هاجر شهرکرد به عنوان فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مشغول به خدمت‌رسانی بود و در همین راه به ویروس کرونا مبتلا  و صبح امروز به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با صدور پیامی شهادت خانم دکتر رضوان نورمند چالشتری چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر شهادت شهیده مدافع سلامت پزشک حاذق و استاد ارجمند و خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س)  شهرکرد که در راه خدمت به مردم شریف استان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.

بدون شک از دست دادن متخصصین و نیروهای کارآزموده‌ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشتی فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات، که در وهله اول تضمین کننده سلامتی برای خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

اینجانب بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به تمامی کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بدون توجه به فاصله‌گذاری‌های فیزیکی و بدون ماسک در خیابان‌ها و در مجالس حضور پیدا می‌کنند یادآور می‌شوم، خواهران و برادران شما در مراکز بهداشتی و درمانی اگر چه بی‌دریغ و فداکاران، تا پای جان برای حفظ سلامت شما ایستاده‌اند، اما برای پیروزی بر ویروس منحوس کووید 19 نیازمند همکاری و احساس مسئولیت تک تک شما در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

امید است، با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پزشکی و دانشگاهی استان ، همکاران وی در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد و تمامی کارکنان حوزه درمان، تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/68033/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول