اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهداء کلید ۹ واحد مسکونی به محرومان در شهریار/ توزیع ۵۳۴ هزار بسته معیشتی در تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران از تهیه و اهداء ۱۲ هزار اقلام دانش‌آموزی و توزیع ۵۳۴ هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: کلید ۹ واحد مسکونی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در هفته بسیج به محرومان در شهریار اهداء شد.

اهداء کلید ۹ واحد مسکونی به محرومان در شهریار/ توزیع ۵۳۴ هزار بسته معیشتی در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران عصر امروز در حاشیه آئین افتتاح سالن ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر صباشهر، اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با افتخار توانستند کلید ۹ واحد مسکونی در هفته بسیج به محرومان در شهرستان شهریار تحویل دهند.

اهدای ۷۰ سری جهیزیه/ توزیع ۱۲ هزار بسته دانش‌آموزی

وی گفت: در ادامه کمک‌های مؤمنانه، تعداد ۷۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمندان تهیه و اهداء شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به کمک‌های انجام شده به دانش‌آموزان، افزود: تعداد ۱۲ هزار بسته دانش‌آموزی در قالب طرحی با نام همکلاسی سلام که از ابتکارات دانش‌آموزان مدرسه شیخ صدوق بود، افتتاح شد که در این بسته‌ها اقلام نوشت‌افزاری مورد نیاز دانش‌آموزان به ارزش یک میلیون ریال بوده است.

سردار ذوالقدر در ارتباط با نیاز دانش‌آموزان به وسایل کمک آموزشی در روش‌های الکترونیکی، بیان کرد: با توجه به تغییر شیوه‌های آموزشی و نیاز دانش‌‌آموزان به گوشی هوشمند و تبلت، تعداد ۳۸۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند جمع‌آوری شده و تقدیم دانش‌آموزان شد.

تولید ۵۸ میلیون ماسک صنعتی و ۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی‌کننده 

وی با بیان اینکه ۵۳۴ هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تهیه و به شهرستان‌های استان تهران و مناطق محروم با عزت و سربلندی توزیع شده است، گفت: تعداد ۵۸ میلیون ماسک صنعتی در کارگاه‌ها و خانگی توسط بسیجیان استان تهران تولید شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به دیگر اقدامات سپاه در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: تاکنون مقدار ۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تولید و توزیع شده است.

سردار ذوالقدر در ارتباط با اجرای طرح حافظان سلامت با عنوان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: بسیجیان و همکاران خانه‌های بهداشت به همراه پزشک و پرستار به شکل خانه به خانه درب منازل رفته و شناسایی بیماران و مبتلایان به کرونا را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح سردار شهید سلیمانی کسانی که توانایی تأمین معیشت خانواده را نداشته باشند و زندگی آن‌ها تحت تأثیر این ویروس آسیب‌دیده باشد، شناسایی شده و کمک‌های معیشتی نیز به آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول