اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گره‌زدن حل مشکلات کشور به احیاء مجدد برجام خسران محض است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: نباید در زمینه برجام و دولت جدید آمریکا دچار اشتباه محاسباتی شد و باید بر اساس اصل عدم اعتماد پیش رفت.

گره‌زدن حل مشکلات کشور به احیاء مجدد برجام خسران محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده در خصوص دولت جدید آمریکا و ذوق‌زدگی دولت از احتمال بازگشت آمریکا به برجام اظهار داشت: نباید درباره آمریکا و بازگشت به برجام دچار اشتباه محاسباتی شویم، نباید فراموش کنیم که برجام مدت‌ها قبل از دولت ترامپ مورد توافق قرار گرفت و اجرا شد، در آن دوره هم  جو بایدن و تیمش در دولت آمریکا نقش‌آفرینی می‌کرد عملا اقدامی در جهت عمل به تعهد و کاهش تحریم‌ها صورت نگرفت.

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در زمینه برجام باید اصل عدم اعتماد آمریکا را مدنظر داشته باشیم و از موضع عزت و اقتدار منافع ملی را دنبال کنیم، فراموش نکنیم  راهبرد نهایی ما اتکا بر توانمندی‌های داخلی همزمان، مذاکره و رفع تحریم است.

وی تاکید کرد: ذوق‌زدگی دولت در زمینه  نتیجه انتخابات آمریکا و بازگشت بایدن به برجام  قطعا سرانجامی ندارد؛ در واقع دولت جدید آمریکا دولت فعلی ایران را سر کار می‌گذارد و منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران خواهد بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان کرد: گره زدن وضعیت داخلی، بی‌سر و سامانی اقتصادی و وضعیت بدمعیشتی مردم به نتیجه انتخابات و برجام برای کشور خسران محض است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول