اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تفکر بسیجی در کمک به مردم و انقلاب پیشگام است

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به نقش موثر حماسه پنج آذر گرگان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: این تفکر بسیجی است که هر وقت کشورمان، انقلاب‌مان و مردم نیاز به کمک داشتند به یاری آنها بشتابد.

تفکر بسیجی در کمک به مردم و انقلاب پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج و بزرگداشت حماسه پنج آذر روز ملی گرگان اظهار کرد: باید یاد شهدای پنج آذر گرگان که توسط رژیم دژخیمان به فیض شهادت رسیدند گرامی داشته شود.

وی خدمت خالصانه بسیج را ثمره شجره طیبه دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «بسیجی یعنی امام علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، تصریح کرد: این تفکر بسیجی است که هر وقت کشورمان، انقلاب‌مان و مردم نیاز به کمک داشتند به یاری آنها بشتابد.

فرمانده سپاه گرگان از «بسیج» به عنوان «مدرسه عشق» و «مزرعه بی‌حصار» یاد کرد و افزود: مزرعه بی‌حصار در بدون حساب و کتاب بودن بسیج معنا نمی‌شود بلکه تفسیر آن در این جمله است هر کسی انقلاب اسلامی را قبول دارد و در کشور عزیزمان ایران زندگی می‌کند می‌تواند در خانواده بزرگ بسیج ثبت‌نام کند و این مدال افتخار را بر سینه داشته باشد.

* بزرگ بسیجی انقلاب اسلامی «شهید حاج قاسم سلیمانی» تمام وجودش وقف اسلام بود

فخرالدین با بیان اینکه بسیج همانند انقلاب اسلامی به جهان صادر شد، گفت: شما دیدید در جبهه مقاومت، رزمندگان سوری، پاکستانی، عراقی و از تمام بلاد اسلامی بسیجیان با اسامی مختلف با داشتن تفکر بسیجی توانستند داعش را نابود کنند و استعمار داعش از سرزمین‌های اسلامی برچیده و کار آن یکسره شد.

وی با اشاره به رشادت‌های بی‌نظیر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: باید یادی کنیم از بزرگ بسیجی انقلاب اسلامی «شهید حاج قاسم سلیمانی» که تمام وجودش وقف اسلام بود و برای مردم و این انقلاب زحمات زیادی کشید.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول