اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مرغ درب مرغداری با ۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود/قیمت مرغ نسبت به استان‌های همجوار بالاتر است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در کردستان هم از روز گذشته مرغ با 19 هزار تومان درب مرغداری و 27 هزار و 250 تومان در بازار عرضه می‌شود.

مرغ درب مرغداری  با ۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود/قیمت مرغ نسبت به استان‌های همجوار بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرید سپری ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه در سال گذشته 28 میلیون و 900 هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شد امسال در این مدت 28 میلیون و 228 هزار قطعه بود که دو درصد کاهش داشته است.

وی میزان جوجه‌ریزی در مهرماه سال گذشته در استان را 3 میلیون و 844 هزار قطعه عنوان کرد و گفت: مهرماه امسال 3 میلیون و 212 هزار قطعه بود که 16 درصد کاهش دارد.

سپری به قیمت عرضه مرغ زنده درب مرغداری در استان‌های همجوار کردستان اشاره کرد و گفت: مرغ گرم در دو استان کرمانشاه و همدان از درب مرغداری ۱۹ هزار و برای مصرف کننده ۲۷ هزار تومان تمام می‌شود.

وی گفت: عرضه مرغ در زنجان وضعیت مطلوب‌تری دارد و براساس قیمت مصوب ستاد ملی تنظیم بازار مرغ در داخل استان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در کردستان هم از روز گذشته مرغ با 19 هزار تومان درب مرغداری و 27 هزار و 250 تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سهمیه هر دوره مرغداران 4 میلیون و 600 هزار قطعه است که مرغداران ۳۰۰ هزار قطعه بیشتر از این میزان جوجه‌ریزی کرده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول