اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی گل‌گهر: از شکل تیمی در نیمه دوم راضی هستیم/باید میان تیم‌های لیگ فضای دوستانه شکل بگیرد

مربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: باید یک فضای دوستانه و اخلاقی در لیگ و میان تیم ها وجود داشته باشد.

مربی گل‌گهر: از شکل تیمی در نیمه دوم راضی هستیم/باید میان تیم‌های لیگ فضای دوستانه شکل بگیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی پس از توقف خانگی گل گهر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب را امروز شاهد بودیم. فولاد یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ برتر است. سال قبل فصل خیلی خوبی داشت و سهمیه آسیا گرفت. امسال هم با مهره‌های خیلی خوبی که جذب کرده کیفیت تیم را بالا برد. شکل بازی آن ها پرس شدید و درگیرانه بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاید در دقایقی کنترل بازی را بعد از گل اول از دست دادیم. اما در نیمه دوم کاملا بازی را کنترل و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. از شکل تیمی خودمان در نیمه دوم راضی هستیم ولی باید نقاط ضعفمان و زمان‌هایی که کنترل بازی را از دست دادیم بهبود ببخشیم.

الهویی در مورد داوری این بازی گفت: به تیم داوری خسته نباشید می گوییم. ترجیح می دهیم در مورد داوری خیلی صحبت نکنیم. بهتر است کارشناسان داوری در مورد اتفاقاتی که در جریان بازی افتاد صحبت کنند. مطمئنا جامعه داوری ما با هدف و قصد و غرض اشتباهی را انجام نمی دهد. اما خوشحال می شویم که این اشتباهات به حداقل برسد. امروز در صحنه هایی داور به ضرر ما تصمیم گرفت. روی صحنه پنالتی مشکوک نیمه دوم یا پنالتی که برای حریف گرفت. ولی این عقیده ما است و باید کارشناسان داوری نظر بدهند. امیدوارم داوران همیشه بدون غرض و تمرکز خوب بازی ها را اداره کنند. 

مربی گل گهر افزود: همانطور که امیرقلعه‌نویی بارها گفته؛ باید یک فضای دوستانه و اخلاقی در لیگ و بین تیم ها وجود داشته باشد. درست است که فوتبال جایگاهی برای رقابت است ولی همه ما در کنار هم دوست هستیم. بهتر است شرایط طوری باشد که روابط دوستانه همیشه ادامه داشته باشد. در زمین مردانه و اخلاقی رقیب باشیم ولی بیرون از زمین با هم دوست هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول