اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعلام آمادگی سپاه برای اجرای پروژه‌های زیرساختی ناتمام در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در استان گلستان هر پروژه ناتمام که پیمانکار داخلی و یا خارجی نتوانسته اند به مرحله اجرا برسانند، سپاه نینوا آمادگی دارد این پروژه‌ها را به قرارگاه خاتم واگذار و روند اجرا تسهیل و تسریع شود.

اعلام آمادگی سپاه برای اجرای پروژه‌های زیرساختی ناتمام در گلستان

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: سردار علی ملک ‌شاهکوهی عصر امروز ضمن تبریک هفته بسیج و بزرگداشت حماسه پنج آذر روز ملی گرگان اظهار کرد: در استان گلستان هر پروژه ناتمام که پیمانکار داخلی و یا خارجی نتوانستند به مرحله اجرا برسانند سپاه نینوا آمادگی دارد این پروژه‌ها را به قرارگاه خاتم واگذار تا روند اجرای پروژه‌ها تسهیل و تسریع شود.

* سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی سازمان در مناطق محروم گلستان

وی تصریح کرد: عملکرد سازمان بسیج از سال ۱۳۸۱ در اجرای پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی استان گلستان درخشان است به طوریکه ۴ هزار و ۶۱۰ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار در این مدت اجرا شد.

ملک‌شاهکوهی در خصوص برنامه‌های شاخص بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان ابراز کرد: ۲۳ مسکن محرومان توسط بسیج سازندگی در روستاهای کمتر برخوردار انبارالوم و آق‌قلا افتتاح، مرمت و ساخته شد همچنین ۲ هزار و ۴۵ واحد مسکونی سیل‌زده افتتاح، مرمت و ساخته شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان از سال ۱۳۹۶ در زمینه محرومیت‌زدایی شکل گرفت و ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را اجرا کرد، در جریان سیل ۱۳۹۸ تعداد یک‌هزار و ۷۶۷ واحد مسکونی بازسازی شد.

* فعالیت ۶۰ هزار و ۵۸۶ گلستانی در قالب گروه‌های جهادی

ملک‌ شاهکوهی عملکرد بسیج در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا را مثبت خواند و ابراز کرد: ۶۰ هزار و ۵۸۶ نفر در قالب گروه‌های جهادی در راستای تهیه و توزیع ماسک، تهیه و توزیع گان، توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی، اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن، مساجد، مدارس و ... پای کار آمدند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه هر جا که نیاز کشور باشد حضور دارد، گفت: حضور بسیج و سپاه در زمینه سازندگی، محرومیت‌زدایی، بلایای طبیعی و ... پررنگ است، در آتش‌سوزی اخیر که در منطقه جنگلی توسکستان رخ داد بالگردهای هوافضای سپاه کمک خوبی کردند، گروه‌های جهادی بسیج نقش کلیدی در کنار سایر ارگان‌ها داشتند.

*سازماندهی ۳۴۶ بسیجی در گلستان برای اجرای طرح ربیع

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: در زمینه امنیتی «گشت‌های رضویون» به صوت محله‌محور ساماندهی شدند این طرح از سال ۱۳۹۶ در استان آغاز شده است.

ملک ‌شاهکوهی در خصوص اجرای «طرح ربیع» گفت: به دلیل افسارگسیختگی قیمت‌ها و ساماندهی بازار همچنین جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بالغ بر ۳۴۶ بسیجی، آموزش‌های تخصصی را فرا گرفتند تا در زمینه نظارت بر بازار و اصناف ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور بسیج در صحنه است، بیان کرد: نظارت بر جاهایی که امکان احتکار وجود دارد سازمان اطلاعات سپاه ورود می‌کند، در «طرح ربیع» به دستگاه‌های متولی نظیر تعزیرات و صمت کمک خواهیم کرد، حدود ۴۰ درصد نیروهایی که سازماندهی و آموزش دیدند در صحنه حاضر هستند.

به گفته سردار ملک‌شاهکوهی، در چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه با ۱۸۹ عنوان، ۹ فصل، ۱۴۱ برنامه شاخص و ۳۰ برنامه ویژه به اجرا درآمد.

انتهای پیام/83001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول