اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رونمایی از تندیس و خیابان سردار سلیمانی در «جغین»

هم‌زمان با هفته بسیج از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جم انبه رونمایی و خیابان مزین به‌نام این شهید والا مقام نیز افتتاح شد.

رونمایی از تندیس و خیابان سردار سلیمانی در «جغین»

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، هم‌زمان با هفته بسیج از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جم انبه رونمایی و خیابان مزین به‌نام این شهید والا مقام نیز افتتاح شد.

مصطفی غلام‌پور فرماندار رودان در این آیین با تقدیر از این حرکت فرهنگی و عمرانی مهم در روستای جم انبه، آن را نمونه یک خدمت مهم و بزرگ برای مردم به‌همراه نگه داشتن یاد و خاطره سردار دلها تا همیشه دانست.

وی در تقدیر از اقدام دهیاری و شورای اسلامی روستای جم انبه جغین در نامگذاری مکانی به نام سردار شهید سلیمانی گفت: با این اقدام نماد سردار رشید اسلام به یک حرکت عملی تبدیل شده است.

غلام‌پور با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود، افزود: ایشان هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان متجاوز کرد.

در ادامه ابوذر مسافری دهیار روستای جم‌انبه جغین نیز در این آیین اظهار داشت: در مجموع برای تکمیل این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه شامل دو کیلومتر و ۲۰۰ متر آسفالت و جدول‌گذاری، تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سکوی تندیس می‌باشد.

مسافری با قدردانی از همکاری شورای اسلامی روستا جم‌انبه و بخشداری جغین در تکمیل این پروژه، گفت: این پروژه با همکاری قرارگاه تحول محلات شهید اخلاقی روستای جم‌انبه و گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول