اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: قبول دارم ذوب‌آهن از داوری متضرر شده/ شرایط ما در جدول از ذوب‌آهن بهتر است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی عازم اصفهان بودیم، فوتبالی‌ها نگران بودند، با توجه به اشتباهات فاحش داوری در بازی‌های ذوب‌آهن نگران ما بودند، قبول دارم آن‌ها متضرر شدند اما ما هم گناهی نداریم.

تارتار: قبول دارم ذوب‌آهن از داوری متضرر شده/ شرایط ما در جدول از ذوب‌آهن بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم بازی زیبایی شاهد باشیم و با توجه به شرایط 2 تیم در جدول با دست پر اصفهان را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی عازم اصفهان بودیم، فوتبالی‌ها نگران بودند و با توجه به اشتباهات فاحش داوری در بازی‌های ذوب‌آهن نگران ما بودند؛ داوران ما سالم هستند و گروه داوری فردا از داوران باتجربه و پاک هستند و شناخت خوبی از آقای مهدوی دارم و خیالم از این بابت راحت است.

وی ادامه داد: اشتباه را نباید با اشتباه درست کرد، درست است ذوب‌آهن متضرر شده است اما ما گناهی نداریم.

تارتار در مورد استعفایش گفت: دیروز صحبت‌هایم را انجام داد، زمان نداریم و تا می‌خواهیم تمرینات تاکتیکی انجام دهیم به بازی بعدی می‌رسیم؛ در لیگ امسال جنگ نابرابر هست و حدود 8 تیم بودجه خوبی داشتند و تجهیز داشتند اما تیم‌هایی مثل ما به دلیل بودجه محدود نتوانستیم خوب یارگیری کنیم  البته بازیکنان خوبی نیز داریم اما تعداد آن‌ها محدود است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد: برای جدا شدن صحبت کردم اما باشگاه با استفعا موافقت نکرد و با تمام وجود راه را ادامه می‌دهیم؛ با بازیکنان صحبت کردم باید آنقدر سختی بکشیم تا ضعف‌هایمان را پوشش بدهیم.

وی در مورد ذو‌ب‌آهن بیان داشت:  2 بازی قبلی ذوب‌آهن را آنالیز کردیم، یک بازی 10 نفره بودند و نمی‌شد ملاک قرار داد و در مقابل فولاد خوب بازی کردند، ذوب‌آهن بودجه خوبی داشته  و بازیکنان باکیفیتی جذب کرده است.

تارتار خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن ساختار قوی دارد و کار سخت است، مهم این است که دست خالی برنگردیم و حتی برای 3 امتیاز به اصفهان آمدیم؛ شرایط ما در جدول از ذوب‌آهن بهتر است و بازیکنان ما کیفیت کمتری از بازیکنان ذوب‌آهن ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: قبول دارم ذوب‌آهن متضرر شده اما ما هم گناهی نداریم، گروه داوری فردا بسیار باتجربه و باکیفیت هستند و خیالمان راحت است.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول