اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

اطلاعات شاخص توده بدنی 13 میلیون دانش‌آموز هم اکنون در سناد

در اولین اطلاعیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در خصوص طرح ملی کوچ اعلام شد که قد و وزن و سنجش شاخص توده بدنی «BMI» حدود 13میلیون دانش‌آموز وارد سامانه سناد وزارت آموزش و پرورش شده است.

اطلاعات شاخص توده بدنی 13 میلیون دانش‌آموز هم اکنون در سناد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اطلاعیه شماره یک طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد. در این اطلاعیه آمده است:

«با افتتاح رسمی طرح ملی کنترل وزن و چاقی از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش و با همت تمامی مدیران، معلمین و دست‌اندرکاران عزیز مدارس و همراهی خانواده‌های دلسوز، تا به امروز – چهارشنبه 5 آذرماه1399- اطلاعات قد و وزن 12میلیون و 990هزار و 974 دانش‌آموز به عنوان یک بانک اطلاعاتی ارزشمند وارد سامانه سناد شده و اطلاعات اندک دانش‌آموزان باقیمانده نیز در مرحله انجام است. گزارش‌گیری از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور، طی دو هفته آینده میسر خواهد بود.

یادآور می‌شود استان‌ها طبق دستورالعمل‎‌های ارسالی طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان)، مداخلات آموزشی خود را از طریق بسته‌های اطلاعاتی مشتمل بر ویدئوها، عکس‌ها، پوسترها و ...  بارگذاری شده در کانال کوچ سامانه شاد دانش‌آموزان و همچنین لینک طرح در سمت راست سایت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به نشانی SHS.MEDU.IR به طور رسمی آغاز نموده و در صورت هر گونه مشکل می‌توانند موارد خود در بخش اجرا را از طریق دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول