اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

150 هکتار از اراضی «حلقه دره» کرج جنگل کاری می‌شود

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز کلانشهر کرج و مطالبات مردمی 150 هکتار از منطقه جنوب غربی حلقه دره جنگل کاری انجام خواهد شد.

150 هکتار از اراضی «حلقه دره» کرج جنگل کاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، عصر امروز در آئین بهره برداری از پارک محله‌ای شهدای مدافع حرم حصارک که همزمان با هفته بسیج انجام شد، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، گفت: این پروژه با مساحتی بالغ بر 1.2 هکتار طی 18 ماه گذشته آماده بهره برداری شده است.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه تمام امکانات لازم را دارد، ادامه داد: منطقه حصارک با فقر سرانه سبز مواجه است که سعی داریم با اجرای چنین پروژه‌هایی سرانه فضای سبز در این منطقه را جبران کنیم این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت مسئله فضای سبز برای بهبود شرایط بصری و ایجاد نشاط و سلامت در شهر، اضافه کرد: این پارک چهاردمین پارکی است که در این دوره شورا به بهره برداری رسیده است.

ور در بخش دیگری به لزوم توسعه کمربند سبز در شمال غربی کرج اشاره کرد و افزود: کرد: فعالیت برای احداث و توسعه کمربند سبز در شمال غربی شهر آغاز شده است و اراضی که در اختیار لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) کرج است با توافق، ۱۵۰ هکتار از این اراضی به کمربند سبز شهرمان اضافه خواهد شد.

به گفته این مقام مسؤول تاسال 1400 ، 150 هکتار از منطقه جنوب غربی حلقه دره زیر پوشش جنگل‌کاری قرار خواهد گرفت، که این مهم می‌تواند در افزایش سرانه فضای سبز و موضوعات زیست‌محیطی که مورد توقع شهروندان است، نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول