اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفکر بسیجی و تکیه به توان داخلی راه‌حل مشکلات کشور است

استاندار سمنان گفت: با توجه به توان داخلی و تکیه به نیروهای جوان، متخصصان و دانشمندان و با تأسی به تفکر بسیجی و جهادی می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

تفکر بسیجی و تکیه به توان داخلی راه‌حل مشکلات کشور است

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: علیرضا آشناگر عصر امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعی از مدیران بسیجی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و اعضای پایگاه مقاومت بسیج استانداری سمنان به‌صورت ویدئوکنفرانسی با بیان اینکه همان‌طور که امام راحل فرمودند، بسیج مدرسه عشق و دلدادگی است، اظهار کرد: با تشکیل بسیج، نسلی بی‌ادعا، بدون توقع، مخلص و باایمان برای خدمتگزاری به ‌نظام و مردم تربیت و پرورش یافت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که زمان ظهور و تولد بسیج بود، به‌عنوان یک نیروی تعیین‌کننده و عامل پیروزی در این دوران نقش‌آفرینی کرد و زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه در سایر نیروهای مسلح و پیروزی‌های مقتدرانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و در عصر سازندگی هم نقش ارزنده و درخشانی داشت.

استاندار سمنان اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس یک روحیه و انگیزه مضاعف به جبهه‌های خط مقدم تزریق کرد که با تحقق این مهم شاهد پیروزی‌های مقتدرانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بودیم.

آشناگر با بیان اینکه بسیج در طول مدت تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی، همواره نقش تعیین‌کننده، درخشان، ارزنده و سازنده داشته است، تصریح کرد: بسیج امروز تنها یک تشکیلات سازمانی نیست؛ بسیج یک تفکر و روحیه جهادی است که این مهم زمانی که در اقدامات و تلاش‌های مسؤولان کشور و استان سمنان تجلی پیدا می‌کند، برای مردم امیدآفرین خواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز نیز در دوران مقابله با کرونا، شاهد نقش‌آفرینی ارزنده و درخشان مجموعه سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا، برگزاری رزمایش و کمک‌های مؤمنانه و همچنین در بحث‌های علمی این جبهه مقابله و رسیدن به درمان و تولید واکسن هستیم که امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های مطلوب در این عرصه باشیم.

استاندار سمنان افزود: امروز ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم که سخت‌ترین تحریم‌ها بر مردم ما تحمیل شد؛ اما مقاومت مردم ما این فشارها و تحریم‌ها را شکست و مفهوم رسای مقاومت ملت غیور ایران اسلامی به‌نوعی الگوی مردم آمریکا قرار گرفت و امروز شاهدیم که اراده ملت آمریکا بر این شد تا تفکر قلدرمآبانه و زورگویی از حاکمیت این کشور برچیده شود.

آشناگر با تأکید بر اینکه امروز دنیا باید به این باور برسد که به اعتقادات، باورها و ارزش‌های ملت‌های آزاده و مستقل احترام بگذارد؛ گفت: طبق تأکید مقام معظم رهبری، انشالله با توجه به توان داخلی و تکیه به نیروی جوانان، متخصصان و دانشمندان و با تأسی به تفکر بسیجی و جهادی بتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

وی از اینکه عضوی از خانواده بزرگ بسیج است، افتخار کرد و این هفته را به دلاورمردان بسیج و سپاه تبریک و تهنیت گفت و افزود: امروز کادر درمان نیز در بحث مقابله با بیماری کرونا، نیروهای بسیجی و رزمندگان جبهه‌های مقابله با ویروس کرونا و این بیماری هستند که از جان گذشته و خطر را به جان می‌خرند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول