اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آماده‌باش فرماندار دنا به ستاد بحران

فرماندار دنا گفت: طبق اخطاریه سازمان هواشناسی کلیه ادارات خدمات رسان ستاد بحران باید آماده باش کامل باشند.

آماده‌باش فرماندار دنا به ستاد بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، دستور آماده‌باش فرماندار دنا به  کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان در پی اخطاریه هواشناسی اعلام شد.

فرماندار دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: پیرو جلسه کمیته بحران و اخطاریه هواشناسی ضروری است تدابیر لازم از سوی مدیران و زیر مجموعه آنها به عمل آید  تا شاهد حادثه یا بحرانی نباشیم.

پناهی گفت: طبق اخطاریه دریافتی هواشناسی و جلسه ستاد بحران، باید تمامی بخشداران، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، راهداری و حمل نقل جاده ای، هلال احمر، فوریت های پزشکی و ادارات خدمات  رسان در حال آماده باش کامل جهت پیش بینی و برنامه ریزی در راستای خدمات‌رسانی سریع باشند.

فرماندار دنا عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل هستند.

این مقام مسئول گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان دنا، باید تمامی مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری و اجرا کنند و اقدامات لازم را با لحاظ زمان تعیین شده انجام دهند تا در شرایط ویژه و بحرانی مشکلی پیش نیاید.

پناهی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع آبگرفتگی های احتمالی از قبیل لایروبی و جمع آوری فاضلاب اتخاذ شده است.

فرماندار دنا گفت: مدیران در شرایط بحرانی باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند تا در اثر سهل انگاری و کم کاری مدیری یا اداره‌ای، اتفاقی رخ ندهد.

پناهی عنوان کرد:سامانه جدید بارشی وارد کشور شده و شدت آن در روزهای شنبه تا دوشنبه در استان ما می باشد، احتمال آبگرفتگی شدید در شهرها و برخی روستاها وجود دارد و مناطق مستعد سیل خیزی استان در حالت بحرانی(قرمز)قرار خواهد گرفت ، بدلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، شکل گیری سیلاب متصور است لذا اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات خاص جهت کاهش خسارات اندیشیده و مدیریت شود, ضمنا" توصیه می شود از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه ها و تردد غیر ضرور در محورهای مواصلاتی ، صعود به کوهستان، اکیدا" خودداری گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول