اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طاهری: استقلال مقابل فولاد روان تر بازی کرد/ باید به بازیکنان جدید فرصت داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل فولاد روان تر از دیدار با ماشین سازی بازی کرد.

طاهری: استقلال مقابل فولاد روان تر بازی کرد/ باید به بازیکنان جدید فرصت  داد

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ مشخص بود استقلال به دلیل بارندگی قبل از این بازی خوب تمرین نکرده است. هرچند این تیم مقابل فولاد شکست خورد اما در آن مسابقه نسبت به دیدار با ماشین سازی روان تر بازی کرد. مهم سه امتیاز بود که کسب کرد تا روند رو به رشدی داشته باشد.

وی افزود: استقلال در این فصل بیشتر نفرات اصلی اش را حفظ کرده و بازیکنان قدیمی تا حئی نیاز به هماهنکی با نفرات جدید و البته اعتناد به نفس بیشتر دارند. با توجه به باخت هفته قبل برابر فولاد و فشاری که روی بازیکنان وجود داشت، مقداری اعتماد به نفس آنها کمتر بود و این موضوع تا حدی رو عملکرد تیم مقابل ماشین سازی تاثیر گذاشت.

مربی اسبق استقلال با اشاره به عقب نشینی این تیم پس از گل میلیچ عنوان کرد: این تیم نمایش پرصلابتی نداشت و این هم به دلیل این بود که قبل بازی با ماشین سازی به دلیل بارندگی نتوانست در چمن طبیعی تمرین کند  و مجبور شد در سالن یا زمین چمن مصنوعی تمرین کند. این موضوع روی آمادگی بازیکنان تاثیر گذاشت اما ان‌شاءالله شرایط در هفته های آینده بهتر می شود و اعتماد به نفس با کسب نتایج بهتر به تیم بازمی گردد. استقلال تیمی خوب، خطرناک و از مدعیان قهرمانی است اما هواداران باید مقداری صبر و حوصله داشته باشند.

طاهری درباره ارزیابی اش از عملکرد بازیکنان تازه وارد استقلال مانند محمد نادری، رشید مظاهری، مهدی مهدی پور و احمد موسوی مقابل ماشین سازی توضیح داد: جا افتادن بازیکنی مثل علی کریمی که جایش خیلی در تیم استقلال محسوس است هم در ترکیب تیم زمان برد. هر بازیکنی به یک تیم جدید و بزرگ مانند استقلال می رود برای نشان دادن کارایی اش نیاز به زمان دارد. باید به آنها فرصت داد زیرا قطعا بازیکنان خوبی هستند که به استقلال آمده اند و در ادامه بهتر می شوند.

وی درباره دیدار آینده استقلال مقابل پیکان گفت: این بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود و به دلیل اینکه کیفیت چمن این ورزشگاه به دلیل برگزاری حدود 20 دقیقه از دیدار پیکان و شهرخودرو در شرایط بارانی در آن تا حدی از بین رفته است، مدیران استادیوم شهرقدس باید هرچه سریع تر زمین را ترمیم کنند تا با توجه به روی زمین بازی کردن استقلال و پیکان شاهد دیدار خوبی باشیم.

پیشکسوت تیم استقلال درباره حواشی یک هفته اخیر این تیم توضیح داد: هفته گذشته هم گفتم افراد زیادی منتظر نتیجه نگرفتن استقلال هستند تا بلافاصله از تیم و کادرفنی اش انتقاد کنند. البته درباره حواشی های اخیر هم باید بگویم اگر سرمربیان تمام تیم ها به نفرات نیمکت نشین اجازه سر و صدا ندهند، چنین اتفاق هایی رخ نمی دهد. متاسفانه اکنون برخلاف گذشته مربیان تیم ها بیشتر از سرمربیان حرف می زنند و همین امر سبب ایجاد حواشی و تنش می شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول