اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

امام جمعه زنجان با اشاره به ماموریت‌های بسیج گفت: بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است و بر اساس اقتضائات زمان، ولایت سرباز می‌خواهد و بسیجیان سربازان این عرصه بوده و این شجره طیبه به صورت روز افزون در حال رشد و نمو است.

بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دیدار هادیان سیاسی بسیج شهرستان زنجان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
آیت‌الله شیخ علی خاتمی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی، مردم یاری، مشارکت در مبارزه با کرونا، همکاری با کادر درمان و طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسؤولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های سخت دارد.
امام جمعه زنجان افزود: طبق اطلاعات بنده بسیج شهرستان زنجان در سیل سال گذشته که در مناطق مازندران، لرستان و خوزستان اتفاق افتاد برای کمک‌رسانی و خدمات دهی به این مناطق اعزام شد و در کنار خدمت به آسیب‌دیدگان، کار مرمت و بازسازی منازل مسکونی آسیب دیده، مشغول فعالیت شد تا شاید اندکی از درد و آلام آسیب دیدگان بکاهد و در این راستا ۱۴ واحد مسکونی در شهر معمولان لرستان احداث و تحویل شد.
وی با اشاره به ماموریت‌های بسیج گفت: بسیج نزدیکترین ستون به ولایت فقیه است و بر اساس اقتضائات زمان، ولایت سرباز می‌خواهد و بسیجیان سربازان این عرصه بوده و این شجره طیبه به صورت روز افزون در حال رشد و نمو است. 
آیت‌الله خاتمی در استان با اشاره به الزامات و امکانات انقلاب اسلامی افزود: بسیج باید بروز باشد و با تقویت گروه‌های تربیتی خود مانند حلقه‌های صالحین به استحکام مبانی فکری و عقیدتی بپردازد.
امام جمعه تصریح کرد: شبکه هادیان سیاسی یک ظرفیت بزرگ برای ایفای نقش بصیرت سیاسی در بین آحاد جامعه است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت گفتمان و مبانی به حق انقلاب اسلامی را ترویج داد.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول