اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیری:آقای اصفهانیان این اشتباهات سریالی طبیعی نیست/نساجی صدرنشین اشتباهات داوری است

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به داور بازی تیمش مقابل سایپا انتقاد کرد و مدعی شد کمیته داوران باید پیگیر مشکلات داوری باشد.

امیری:آقای اصفهانیان این اشتباهات سریالی طبیعی نیست/نساجی صدرنشین اشتباهات داوری است

به گزارش خبرگزاری فارس،دیدار نساجی مازندران و سایپای تهران درحالی با برتری یک بر صفر به‌سود سایپا به پایان رسید که  وحید فاضلی سرمربی نساجی نسبت به نحوه قضاوت مرتضی منصوریان اعتراضات زیادی داشت.

علی امیری ضمن تأیید صحبت‌های سرمربی تیمش به سایت این باشگاه گفت: قصد نداشتم درباره داوری صحبت کنم اما صادقانه خطاب به آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران می‌گویم بعد از پایان بازی با سایپا پیام‌های زیادی از سوی هواداران برای من ارسال شد و همه هم اعتقاد داشتند اشتباهات سریالی داوری علیه نساجی، طبیعی نیست.

وی ادامه داد: حق با وحید فاضلی است. شاید این فوتبال ظرفیت تیم مؤدب یا آدم محترم را نداشته باشد. باید فریاد بکشید تا صدای شما شنیده شود. شاید اگر ما هم بعد از اشتباهات عجیب و فاحش داوری در بازی با تراکتور بیانیه می‌نوشتیم یا مصاحبه می‌کردیم، امروز جلوی سایپا بار دیگر از این ناحیه متضرر نمی‌شدیم. متأسفانه کمیته داوران و دست‌اندرکاران داوری فوتبال کشورمان به بیانیه‌نویس‌ها یا منتقدان خود با هر لحنی، بیشتر اهمیت می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: در بازی با تراکتور درحالی که تا دقیقه ۸۲ یک بر صفر جلو بودیم اما یک گل آفساید خوردیم که کل ایران آن را دیدند غیر از داور مسابقه آقای کرمانشاهی! همچنین یک پنالتی صد در صد به سود تیم ما نادیده گرفته شد. این هفته هم داور بازی آقای منصوریان در دقیقه ۴ یک پنالتی مسلم ما را نمی‌بیند. در ادامه در دقیقه ۱۱ خطای آشکار و خشن مدافع سایپا روی کریم اسلامی را با کارت زرد جریمه می‌کند درحالی که چنین خطایی در خشن‌ترین فوتبال دنیا یعنی آمریکای جنوبی هم کارت قرمز مستقیم دارد. در دقیقه ۲۹ هم یک خطای پنالتی دیگر برای تیم ما نادیده گرفته می‌شود تا اعصاب و روان بازیکنان، نیمکت و مربیان نساجی به‌هم بریزد.

امیری با اشاره به اینکه نساجی صدرنشین اشتباهات داوری است، یادآورشد: اگر گل آفساید تراکتور مردود اعلام می‌شد یا امروز پنالتی‌های نساجی جلوی سایپا گرفته یا بازیکن حریف به‌دلیل خطای خشن در دقیقه ۱۱ اخراج می‌شد، امروز ما سومین برد پیاپی خود را جشن می‌گرفتیم و صدرنشین می‌شدیم اما حالا صدرنشین اشتباهات داوری هستیم!

وی خاطرنشان کرد: نساجی مازندران تیم مردمی و پرطرفداری است که توسط بخش خصوصی، آن هم در این وضعیت اقتصادی و بحران کُرونا اداره می‌شود. این امتیازاتی که ناحق از تیم ما گرفته شد، حق‌الناس است و خدا را خوش نمی‌آید.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: ما به‌خاطر هواداران نساجی و قطره قطره عرق‌هایی که بازیکنان و مربیان بی‌ادعای تیم ما می‌ریزند، شنبه به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌رویم تا آقای اصفهانیان را حضوراً ببینیم و صحبت‌های خود را مطرح کنیم. اگر در کمیته داوران به نتیجه لازم نرسیدیم، اقدامات لازم از سایر مراجع ذیصلاح برای احقاق حق باشگاه بزرگ نساجی را انجام خواهیم داد. به‌عنوان یک مازندرانی اجازه نمی‌دهم در روزهایی که به‌دلیل شیوع ویروس کُرونا مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و ما از نعمت هواداران پرشمار خود محروم هستیم، این‌چنین حق مسلم تیم نساجی ضایع شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول