اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگوی اختصاصی با فارس؛ حضور همه‌جانبه بسیج در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: با تلاش نواحی و اقشار مختلف بسیج از ابتدای مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تا این ساعت بیش از ۱۷۶ هزار بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگوی اختصاصی با فارس؛ حضور همه‌جانبه بسیج در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بسیج: سردار یداله بوعلی در گفتگو با فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج متعلق به همه ملت ایران است و هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی و دفاع از این کشور و انقلاب دارد، بسیجی است.

وی افزود: یکی از وجوه اهمیت فلسفه وجودی شجره طیبه بسیج، حضور همه‌جانبه این نهاد در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است. 

بوعلی با بیان اینکه حقیقت بسیج یک حقیقت علنی و در معرض دید همگان است، اظهار داشت: بسیج در هر عرصه‌ای که کار، گره می‌خورد و مسئله سخت می‌شود ورود پیدا کرده و خوب کار می‌کند و خوب هم دیده می‌شود، در حقیقت بسیجیان این کمک کردن و یاری رساندن را یکی از رسالت‌های مهم خود می‌دانند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به حضور فعال و موثر گروه‌های جهادی بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان، گفت: اینکه یک جوان دانشجو یا دانش‌آموز از خانه‌اش دل می‌کند و در روستایی دور افتاده به کار مشغول می‌شود، خیلی معنادار و ارزشمند است و هدف هم همین است؛ چراکه این کار اثر تربیتی دارد.

وی در ادامه این گفتگو درباره اقدامات اقشار مختلف بسیج در موصوع مقابله با کرونا، اظهار داشت: بسیج در حوزه مقابله با کرونا به‌صورت وسیع وارد و در نهضت کمک مومنانه با همراهی مردم، خیرین و نهادهای فارس بیش از دو میلیون بسته در مراحل اول و دوم توزیع شد.

بوعلی افزود: امروز نیز در سالروز تشکیل بسیج ۲۰ میلیارد تومان بسته معیشتی به تعداد ۵۰ هزار عدد در سراسر فارس توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نواحی و اقشار بسیج از ابتدای مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تا این ساعت بیش از ۱۷۶ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است، همچنین با اهدای نزدیک به ۴۸ هزار واحد خون توسط بسیجیان، ذخایر خونی استان فارس به حد مناسب رسیده است.

بوعلی ادامه داد: همچنین از ابتدای کرونا تا کنون ۱۰۰ هزار بسته لوازم التحریر، پنج هزار عدد تبلت و پنج هزار سری جهیزیه نیز به اقشار محروم استان فارس اهدا شده است.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج در استان فارس، گفت: در قالب طرح همیار سلامت که به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است نیز ۵۴ گروه جهادی در ۱۸ مرکز درمانی استان به یاری کادر بهداشت و درمان شتافته و ۸۹۰ نفر در این راستا مشغول به فعالیت بوده، همچنین گروه‌های جهادی بسیج در شیراز و بیش از ۱۶ نقطه از استان فارس به‌صورت فعال در فرایند تغسیل و تدفین اموات کرونایی فعال هستند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول