اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بهمئی

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهمئی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه تولید صنایع دستی از ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی استان و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی و دیگر مسؤولان شهرستانی  از طرح‌های صنایع دستی در شهرستان بهمئی بازدیدی صورت گرفت. 

مجتبی صلاحی‌نژاد رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی در این بازید اظهار کرد: در راستای بررسی و رفع مشکلات هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی از کارگاه‌های صنایع دستی شهرستان بهمئی بازدید کردیم.

وی گفت:  همچنین از یک واحد آموزشگاه ایجاد شده در رشته‌های صنایع دستی از جمله دست بافت‌های داری و چرم دوزی و البسه محلی بازدید به عمل آمده و قرار شد که آموزش این رشته‌ها با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شود. 


صلاحی‌نژاد افزود: در ادامه از محل ایجاد بازارچه صنایع دستی  شهرستان بازدید به عمل آمده و مکان بازارچه مورد تایید معاون صنایع دستی و کارشناسان این حوزه قرار گرفت و قرار شد این بازارچه در زمینی به مساحت 600 متر ساخته شود.

صلاحی گفت: بهمئی دارای 7 کارگاه صنایع دستی در رشته‌های مختلف و یک واحد آموزشگاه صنایع دستی فعال است و بیش از 2000 نفر آموزش دیده و و دارای مجوز صنایع دستی هستند. 

وی خاطرنشان کرد: با حمایت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان  و نماینده محترم مردم شهرستان های چهار گانه کهگیلویه و بهمئی و چرام  و لنده در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان بتوانیم گامی بلند جهت اشتغال مردم شهرستان بهمئی برداریم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول