اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آزادی ۱۱ زندانی در روز بسیج با همکاری سپاه استان ایلام

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: با مشارکت سپاه استان، بسیج حقوق دانان توانستیم ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

آزادی ۱۱ زندانی در روز بسیج با همکاری سپاه استان ایلام

قدرت‌الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با مشارکت سپاه استان، بسیج حقوق دانان و ستاد دیه ایلام و جلب رضایت شکات و پرداخت مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: ضمن تبریک روز بسیج و تقدیر از ارائه خدمات زندانبانی اسلامی به جامعه مددجویان و همچنین حمایت از خانواده‌های آنان، خواستار مساعدت‌های بیش از پیش کمک‌های مومنانه خیرین و مردم فهیم استان به منظور حمایت و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم. 

بسیج و سپاه دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند

مجید احسانی مدیرکل زندان‌های ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: همکاری و تعامل بسیجیان و سپاه امیرالمومنین(ع) استان قابل تحسین و تقدیر است و همواره در امر اعطای سبد کالا، اعزام گروه جهادی پزشکان، کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان پیشگام بوده و دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند. 

وی افزود: ستاد دیه استان ضمن جلب رضایت شکات و پرداخت بدهی‌های مالی زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون عملکرد مطلوبی داشته است و پیش از این ۷۵ زندانی مالی را از ابتدای سال تا کنون آزاد کرده است.

مدیرکل زندان‌های ایلام به حمایت و نگاه ویژه مسوولین ستاد دیه کشور به استان ایلام اشاره و تصریح  کرد: برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان مالی تا پایان سال جاری برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زندانیان مهریه استان ایلام انگشت شمار هستند که با همت ستاد دیه و مسوولین زندان و همچنین تلاش مراجع قضایی، درصدد آزادی و رفع مشکلات آنان هستیم.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول