اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید میدانی رئیس دادگستری چاروسا به دهستان جاورده رسید/تصاویر

بازدید میدانی رئیس دادگستری چاروسا به دهستان جاورده رسید.

بازدید میدانی رئیس دادگستری چاروسا به دهستان جاورده رسید/تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه بازدیدهای میدانی امام جمعه، رئیس دادگستری، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت چاروسا، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئوولان بخش چاروسا از وضعیت کاری ادارات، محدودیت های جدید کرونایی و نظارت بر قیمت ها در سطح بازار این بار رئیس دادگستری چاروسا که روزهای اخیر بازدیدهای میدانی را در دستور کار قرار داد اینبار به دهستان جاورده آمدند تا از وضعیت و مشکلات این دهستان بهتر در جریان باشند.

ابتدا با حضور در پاسگاه روستای بلویری از وضعیت این پاسگاه بازدید سپس ایست بازرسی پاسگاه را راه اندازی کردند تا بتوانند در ایام محدودیت های جدید کرونایی از روند تردد خودروها غیربومی بهتر نظارت کنند.

 

این ایست بازرسی با همکاری نیروی انتظامی و بسیجیان حوزه مقاومت جاورده و قلعه رئیسی راه اندازی شد.

سپس در ادامه بازدید سرزده از ادارات چاروسا اینبار از مرکز بهداشتی و درمانی جاورده بازدید کردند.

 

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این بازدید از رئیس و کارکنان مرکز به دلیل رعایت تمام موارد تشکر کردند و ادامه داد: هر جا که نیاز به تذکر باشد تذکر لازم را ارائه می دهیم اما جاهای که مشاهده کنیم وضعیت مناسب و نسبت به یک نهاد نظام توجه هات لازم صورت گرفت حمایت و حتی تشویق می کنیم.

 

رئیس دادگستری چاروسا یادآور شد: به دلیل رعایت کردن تمامی موارد به خصوص نظم، تکریم ارباب رجوع و رعایت مسائل بهداشتی در مراسمی از مرکز بهداشتی دهستان جاورده تقدیر خواهد شد و همچنین بازاریانی که انصاف را اولویت خود قرار دهند هم تشویق خواهند شد.

وی با بیان اینکه به هیچ وجهه به دنبال مچ گیری نیستیم و به دنبال این هستیم تا بی نظمی ها و کم توجهی ها در ادارات حذف شود تاکید کرد: هر جا نیاز به تذکر باشد ارائه می دهیم و هر جا نیاز به تشویق باشد مطمئنن تشویق و حتما حمایت می کنیم.

اما مردم دهستان جاورده با شنیدن حضور مسئوولین در مرکز بهداشتی خودشان را رساندند تا مشکلات را بیان کنند و کمبود پزشک را مهمترین مشکل بهداشتی و درمانی خود دانستند که خواستار پیگیری آن شدند.

سپس با حضور در بازار دهستان جاورده بسیاری از مردم از وضعیت قیمت ها گلایه داشتند که بازدید میدانی به بازار ختم کردند و بسیاری از بازاریان که عدم درج قیمت و قیمت ها را با چند قیمت متفاوت عرضه می کردند با تذکراتی همراه بودند اما چند بازاری با انصاف را هم تشویق کردند.

رئیس دادگستری چاروسا با تذکراتی خواستار ورود صنعت معدن و تجارت به وضعیت بازار با عرضه چند قیمتی در بازار شدند و خواستار درج قیمت مصوب بر روی کالاها شدند.

 

یکی از اقدامات اعلام قیمت گوشت قرمز به مردم بود که از مردم خواسته شد اگر قیمت را بالا بردن سریعا اطلاع رسانی کنند ورود و برخورد می کنیم.

بازدیدها به همین ختم نشد تا چندین ارباب رجوع مشکلاتی از جمله طرح هادی، گازرسانی داشتند که با حضور مسئوولین و با تماس تلفنی خواستار برطرف شدن آنها شدند.

 

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول