اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دختران رزمی‌کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوان و دختران رزمی‌کار قم در کسب پنج مدال از مسابقات مجازی ووینام قهرمانی کشور خبر داد.

دختران رزمی‌کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند

علی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعالیت رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم همانند به دلیل اینکه از نظر ستاد مقابله با کرونا جزو رشته‌های پربرخورد محسوب می‌شود برای پیشگیری از اشاعه و ابتلا به ویروس کرونا همچنان تعطیل است.

وی ادامه داد: در واقع از اسفند ماه سال 1398 تا کنون هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت رشته‌های رزمی صادر نشده و عملا تمامی باشگاه‌ها و اماکن اختصاصی این رشته‌ها مجوز فعالیت ندارند، فدراسیون نیز تمامی رقابت‌های پیش‌بینی شده در تقویم سال جاری را لغو کرده و در سطح استان نیز امکان برگزاری هیچ‌ رویدادی را نداریم.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم افزود: با این حال ورزشکاران پرتوان رزمی از ظرفیتی همچون فضای مجازی و از موقعیت‌های مختلف همچون منزل و فضاهای باز برای حفظ آمادگی جسمانی خود استفاده کرده و با شرکت در مسابقات آنلاین و آفلاین برای این هیات و جامعه ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

وی در ادامه به توفیق ورزشکاران رزمی قم در کسب پنج مدال از رقابت‌های کشوری اشاره و عنوان کرد: کسب این تعداد مدال طلا شامل سه نشان ارزشمند طلا و دو برنز حاصل حضور موفق بانوان و دختران رزمی کار هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم در مسابقات افلاین ووینام قهرمانی ایران است.

یزدی یاد آور شد: مسابقات قهرمانی ووینام کشور به شکل مجازی و زیر نظر کمیته ووینام فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران برگزار شد و مدال‌های طلا توسط خانم‌ها مریم داور پناه، ساره اکبری و جمیله حسینی به دست آمد، ضمن اینکه طاهره شاه‌بداغی و زهرا مرتضوی با ایستادن روی سکوی سوم صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول