اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: مارادونا برای من و همه منبع الهام بود/با نمایش خوب مقابل اینتر 3 امتیاز ارزشمند کسب کردیم

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل اینتر گفت: با جدیت و شخصیت در این بازی ظاهر شدیم و 3 امتیاز مهم را کسب کردیم.

زیدان: مارادونا برای من و همه منبع الهام بود/با نمایش خوب مقابل اینتر 3 امتیاز ارزشمند کسب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و در سن سیرو با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

زیدان بعد از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با نشریه «مارکا» در ابتدا درباره درگذشت مارادونا، گفت: درگذشت مارادونا خسارت بزرگی به دنیای فوتبال است. جام جهانی 1986 همیشه در ذهنم با کاری که او انجام داد، هک شده است. من در آن زمان 14 سال سن داشتم و هیچ حرفی ندارم و همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم. مارادونا برای من و همه یک منبع الهام بود. افتخار دیدار با او را داشتم او واقعا الگوی برای تمام بازیکنان بود. وقتی از هتل خارج شدم خبر درگذشت او را شنیدم و از اینجا به خانواده اش تسلیت می گویم.

وی درباره بازی با اینتر گفت: مقابل اینتر از اول تا آخر بازی خوبی انجام دادیم. با جدیت و شخصیت در این بازی ظاهر شدیم. 3 امتیاز مهم را کسب کردیم و من از عملکرد تیم رضایت کامل دارم. ازارد نیاز به زمان بیشتر دارد تا بتواند به دوران اوجش برگردد. امروز اخبار بدی را دریافت کردیم و من امروز کمی خسته هستم اما به خاطر برد خوشحالم.

زیزو ادامه داد: به نظرم واسکس و ناچو مستحق ماندن در رئال هستند و باید قراردادشان تمدید شود. واسکس با قلبش برای مادرید بازی می کند و بازیکن مهمی برای ماست.

انتهای پیام/


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول