اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان معرفی شد

با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ،مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، با حضور پرویز انصاری‌راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، روسا و معاونین پردیس‌ها و مراکز و دیگر مسؤولین دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برپا شد؛ از تلاش‌های چندین ساله شهرام عروف‌زاد به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تقدیر و تکریم و تقی آقاحسینی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان معرفی شد.

پرویز انصاری‌راد در این مراسم ضمن تبریک ایام، تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های شهرام عروف‌زاد گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه امروز شرایط خاصی را پیدا کرده است و تمام نهادهای تعلیم و تربیت به این دانشگاه نگاه ویژه‌ای دارند.

 معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه فرهنگیان علاوه بر کارکردی که تمام دانشگاه‌ها دارند، یک نقش اساسی دارد و آن هم تربیت معلم است. در این عرصه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و قدر منابع انسانی خویش را بدانیم که منابع انسانی ما را در رسیدن به اهداف بلند دانشگاه کمک و همراهی خواهد کرد و شاخص‌ترین مورد در پیشرفت جامعه نیروی انسانی کارآمد و بهره‌ور است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان شرایط خوبی حاکم است و استان اصفهان با بیش از ۵۰۰۰ دانشجو جایگاه مهم و خوبی را در کشور داراست گفت: کار تیمی نیاز به انسجام دارد و این انسجام در گرو تعهد و تلاش است و علاوه بر انسجام در کار تیمی ارتباطات هم امر مهمی است و مدیر باید صبور باشد و با مشورت و خرد جمعی پیش برود و تعارضات را نیز مدیریت نماید تا سازمان به اهداف بلند خویش دست یابد.

حمزه علی بهرامی نیز در این مراسم  گفت: دانشگاه فرهنگیان جایگاه مهمی دارد، زیرا دارای رسالت مهم تربیت معلم است و در همین راستا مدیریت در این دانشگاه راهبردی نیز کار و رسالت دشوار و مهمی است. تغییرات مدیریتی در هر سازمانی امری طبیعی است و عملکرد های و فعالیت‌های مطلوب ماندگار خواهد بود.

شهرام عروف‌زاد  در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: خدا را شاکر هستم که توفیق داشتم در حوزه تعلیم و تربیت و به ویژه دانشگاه شریف فرهنگیان فعالیت داشته باشم. دوران مدیریتی که داشتم تماما برایم تجارب ارزنده بود و همواره سعی کردم نکاتی را به داشته‌های خویش اضافه کنم و یاد بگیرم.

مدیر سابق دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: از کلیه کارکنان هیأت علمی و غیر هیأت علمی، روسای پردیس‌ها و مراکز و دانشجویان گرامی که در این مدت همراهی کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و آرزوی توفیق و سربلندی برای همگان دارم. اصفهان لایق بهترین‌ها بوده است و ما همواره سعی کردیم با برنامه‌ریزی مطلوب و اجرای برنامه‌های در راستای تحقق اهداف جایگاه دانشگاه فرهنگیان اصفهان را در کشور ارتقاء بدهیم. امیدوارم شرایط دانشگاه همواره رو به بالا باشد و برای آقای آقا حسینی نیز آرزوی موفقیت دارم.

تقی آقاحسینی  ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از زحمات شهرام عروف‌زاد در زمان مدیریت خویش عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان امروز جایگاه مناسبی دارد و این امر محقق نمی‌شد مگر با تلاش و تعهد سازمانی؛ در تمام این مسیر بنده جزء‌ای از این مجموعه بوده‌ام و برای تمام این شرایط زحمت کشیده شده است.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان اصفهان افزود: برای هر آمدنی رفتنی است این امر کاملا طبیعی است و بین نصب و عزل ما دو چیز ماندنی است؛ یک مورد انتخاب‌ها و تصمیم‌های مدیریتی ما و دیگری الگوهای رفتای که از ما نهادینه می‌شود و میراث مدیریت است. در این عرصه کار ما فرصت‌سازی فرصت سازی برای رشد، تعالی و ساختن نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول