اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای اصلاح شبکه برق در ۶ نقطه زنجان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: اصلاح شبکه برق در ۶ نقطه زنجان با اصلاح 7 هزار و 500 متر شبکه برق اجرا شد.

علیرضا علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برگزاری مانور اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق، ‌این شرکت با اجرای مانورهای واقعی در ۶ نقطه از استان زنجان به طول ۷ هزار و ۵۰۰ متر شبکه سیمی توزیع برق را با کابل خودنگهدار تعویض کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از نصب ۱۹ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات و ۱۲۸ متر کابل‌کشی روشنایی معابر در حوزه شرق شهر زنجان خبر داد و افزود: به طول ۵ هزار متر اقدام به شاخه‌زنی درختان واقع در حریم شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت شده است.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال صرف شد، تصریح کرد: ‌در این مانور ۳۶ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۵۸ برقکار و استاد کار، ۳۰ کارشناس ناظر فنی، ۱۰ کارشناس ایمنی و بهداشت به همراه ۵۴ دستگاه خودروی سبک، پنج دستگاه بالابر و سه دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در مانور بزرگ تعمیر شبکه‌های فرسوده، ۶ نقطه از مناطق استان زنجان جزو مناطق عملیاتی قرار گرفتند‌، بیان کرد: در روستای «اورتا بلاغ» در حوزه برق غرب شهرستان زنجان احداث کابل خودنگهدار به طول یک هزار و ۳۵۰ متر انجام شده است.

علیزاده با بیان اینکه احداث شبکه روشنایی معابر به طول ۱۲۸ متر و با نصب ۱۹ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات در حوزه امور برق شرق زنجان نیز انجام شده است، اضافه کرد: تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول ۲ هزار و ۱۴۰ متر در روستای «عینجیک» از توابع شهرستان خدابنده انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از احداث کابل خودنگهدار به طول یک هزار و ۹۴۳ متر روستای «قزلجه» در حوزه توزیع برق شهرستان ماهنشان یاد کرد و گفت: احداث کابل خودنگهدار به طول ۲ هزار متر در روستای «دورمشقان» از توابع شهرستان ایجرود انجام شده است.

وی افزود: اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی و شاخه زنی درختان واقع در حریم شبکه در مسیر روستای «خیرآباد» شهرستان سلطانیه به طول ۵ هزار متر انجام شده است. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول