اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری انتخابات تیروکمان قم در گرو کرونا

مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان قم در صورت عادی شدن شرایط موجود با حضور مسوولان فدراسیون این رشته و اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

برگزاری انتخابات تیروکمان قم در گرو کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیات تیراندازی با کمان یکی از 48 هیات فعال ورزشی در استان قم است که از اردیبهشت ماه سال جاری به دنبال استعفای رئیس سابق خود یعنی قدرت‌الله باقری دچار تغییرات اجباری شده و هم اکنون به شکل سرپرستی اداره می‌شود تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات آن فراهم شود.

پس از موافقت شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون این رشته با استعفای باقری از هیات تیراندازی با کمان استان قم، با معرفی اداره کل ورزش و جوانان حکم انتصاب علی تلخابی به عنوان سرپرست این هیات ورزشی از سوی فدراسیون صادر شد، ابلاغی که از سیزدهم خرداد ماه سال جاری تلخابی را در راس این هیات ورزشی قرار داده است.

علی تلخابی از کارشناسان ورزش اداره کل ورزش و جوانان است و دوره سرپرستی وی در این هیات ورزشی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات ادامه دارد و یکی از وظایف سرپرست هیات نیز پیش‌بینی مقدمات برگزاری انتخابات است اما هنوز هیچ تصمیم‌گیری راجع به این مهم صورت نگرفته است.

ابتدا باید ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط و علاقمند به شرکت در انتخابات هیات‌های ورزشی توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان اطلاع‌رسانی و انجام شود اما در رابطه با هیات تیراندازی با کمان استان قم هنوز اقدامی صورت نگرفته و در واقع ثبت‌نام نامزدها انجام نشده است.

با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که متاثر از شیوع ویروس کرونا است، هنوز نمی‌توان راجع به زمان دقیق انجام مقدمات برگزاری مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان قم صحبت کرد، به ویژه اینکه نظیر این هیات ورزشی چندین هیات دیگر نیز در آستانه پایان دوره چهارساله روسای خود هستند و امور مجامع هیات‌های ورزشی قم در ماه‌های باقی مانده از سال 1399 روزهای پرکاری را پیش‌رو دارد اگر ویروس کرونا اجازه برگزاری جلسه یا تشکیل مجمع انتخابات را بدهد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول