اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تشکیل کارگروه ویژۀ کلانشهر شیراز در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه کلانشهر شیراز، گفت: در استان فارس رابطه صمیمانه و بسیار خوبی بین نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و این رابطه صمیمانه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

تشکیل کارگروه ویژۀ کلانشهر شیراز در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، همزمان با سالروز تشکیل بسیج جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در دیدارهایی جداگانه با سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

سردار بوعلی در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ظرفیت های سپاه و بسیج در سطح ملی و استانی، گفت: در شهر شیراز قرارگاه شهید اسکندری که با تایید ستاد کل سپاه تشکیل شده ۱۵ محله را با دو هزار پروژه تعریف شده تحت پوشش قرار داده و در راستای محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه  فعالیت ها و تلاش ها زمانی اثرگذارتر و ارزشمند است که با سایر استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دستگاه ها و نهادها تلفیق پیدا کند، گفت: در همین راستا باید «کارگروه ویژۀ کلانشهر شیراز» به ریاست استاندار فارس و با حضور سپاه، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر نهادها و با اختصاص بودجه ملی و استانی با هدف حل مشکلات کلانشهر شیراز و محرومیت زدایی تشکیل شود و این به نفع کل استان فارس خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز توقع داریم که این مهم را بعنوان یک مطالبه جدی مردمی دنبال کنند و بنده نیز این مطالبه را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس خطه ای شناخته شده و اثرگذار در مسائل دینی و تاریخی است، گفت: فارس دارای استعدادهای جوان و ظرفیت های عظیم است و شایسته است این استان تیم های متعدد در لیگ های معتبر ورزشی در رشته های مختلف بخصوص تیم های فوتبال در سطح لیگ برتر داشته باشد.

سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی یک برنامه هدفمند در دستور کار قرار داده است، گفت: یک مجتمع با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان در اختیار این تیم قرار داده ایم و یک میلیارد تومان نیز کمک مالی برای این تیم در نظر گرفتیم اما این حمایت باید از طرف تمام نهادها و دستگاه های استان دنبال شود چرا که نام فارس اولویت اول همگی ماست و این تیم نیز تیم فجر شهید سپاسی استان فارس است.

وی ادامه داد: تا پیش از این ۱۷۵ سالن ورزشی در استان فارس ساخته شده بود اما سپاه فارس طِیِ سه سال ۳۰۰ سالن ورزشی سرپوشیده ساخته و بصورت هدفمند ۲۲ پایگاه استعداد یابی را با محوریت قهرمانان کشوری هر شهرستان در سراسر استان فارس تاسیس کرده است.

فرمانده سپاه فجر همچین در دیدار با سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقا وحدت و صمیت در بین نیروهای مسلح تاکید کرد: در استان فارس رابطه صمیمانه و بسیار خوبی بین نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و این رابطه صمیمانه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همکاری و هم پوشانی مناسبی در ماموریت ها بین نیروی انتظامی و بسیج برقرار است، گفت: در سایه این همکاری شاهد امنیت پایدار در سطح استان فارس هستیم و این همکاری یکی از مولفه های موثر در برقراری آرامش و امنیت اجتماعی در استان فارس است.

سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: حضور در طرح خادم الشهید یکی از بهترین فرصت ها برای آشنایی هرچه بیشتر و اُنس با فرهنگ ایثار و شهادت است و سپاه فجر آمادگی دارد امکانات و ظرفیت های موجود را برای حضور هر چه بیشتر خانواده ها و فرزندان نیروهای مسلح در این طرح فراهم کند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول