اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم بررسی شد

نشست بررسی نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم با حضور سازمان منطقه آزاد قشم، پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم برگزار شد.

نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم بررسی شد

به گزارش خبرگزرای فارس از قشم، نشست بررسی نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مشاوران و مدیران این سازمان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، رییس پلیس راه و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم روز چهارشنبه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

 محرم بهاروند در این نشست اقدامات این سازمان را در حوزه راه‌سازی، بهسازی، اصلاح و توسعه ابنیه راه‌های جزیره، فراتر از وظایف و ماموریت این سازمان اعلام کرد و گفت: از آنجا که سفارش موکد مدیرعامل سازمان، همیشه برای ما این بوده که هرچه از دست سازمان بر می‌آید برای توسعه جزیره قشم انجام شود، این اقدامات در این حوزه‌ها انجام شده و می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهم سرانه  120 هزار نفر از جمعیت جزیره قشم در بخش‌های زیربنایی این جزیره مانند راه‌سازی در سرفصل بودجه‌های ملی و استانی دیده شده و به مردم این جزیره تعلق دارد، افزود: اگر این بودجه سالانه ملی و استانی در زیرساخت‌های جزیره هزینه شده بود، ما امروز در این بخش‌ها مشکلی نداشتیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم ساختار جاده‌های جزیره را به علت عدم تخصیص و هزینه بودجه‌های ملی و استانی قدیمی و ضعیف دانست و گفت: این چند بزرگراه را هم اگر سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره نساخته بود، معلوم نبود که چه بر سر راه‌های مواصلاتی جزیره می‌آمد.

بهاروند از مسوولان ذیربط شهرستان خواست برای گرفتن سهم بودجه این شهرستان از بودجه‌های ملی و استانی راه‌سازی تلاش کنند.

براساس این گزارش رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، رییس پلیس راه  و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم نیز در این نشست نقطه نظرهای خود را در خصوص تابلوهای علایم، دوربین‌ها، روشنایی و سایر موارد در معابر شهرها و جاده‌ها مطرح کردند که حسین رفیعی مشاور انتظامی و امنیتی مدیرعامل، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی و حسین ناصری‌نژاد مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم پاسخ‌های مقتضی را ارائه کردند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول