اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انهدام باند سرقت مسلحانه در هیرمند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان هیرمند اعضاء یک باند 3 نفره سرقت های مسلحانه و شرارت آمیز شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند سرقت مسلحانه در هیرمند

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت مجرمانه اعضای یک باند مسلح که اقدام به شرارت مسلحانه در مرز و شهرستان هیرمند استان کرده بودند، موضوع به صورت ویژه تحت پیگیرد قضائی و انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، اعضاء این باند در طول شبانه روز به صورت مسلحانه تردد و ضمن نا امن کردن منطقه در زمینه های سرقت مسلحانه، شرارت و نا امنی، تیر اندازی و حمل سلاح به صورت گسترده فعالیت دارند.

سردار طاهری ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی شهرستان هیرمند مخفیگاه این باند مسلح شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه اعضاء این باند که 3 نفر بودند را به همراه یک قبضه سلاح کلاش ،یک قبضه کلت کمری ، مقادیری مهمات جنگی و چراغ گردان پلیسی کشف و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق از قبیل شرارت، حمل سلاح غیرمجاز ، چندین فقره سرقت مسلحانه و... در شمال استان دارند در تحقیقات تخصصی پلیس به حمل سلاح غیر مجاز، سرقت مسلحانه احشام و شرارت اعتراف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه اعضاء این باند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم انتظار می رود در صورت مشاهده فعالیت های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن 110، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول